اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج:

شهرداری یاسوج تا مدتی با سرپرست اداره می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در جلسه فردای شورای شهر یاسوج تصمیم می‌گیریم که ابتدا شهرداری برای مدتی تا انتخاب شهردار کاردان با سرپرست اداره شود.

شهرداری یاسوج تا مدتی با سرپرست اداره می‌شود

هدایت‌الله امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: به عنوان عضو سابق و کنونی شورای اسلامی شهر یاسوج تلاش خواهیم کرد تا شورا وارد دسته‌بندی‌های حزبی و گروهی و سیاسی نشود.

وی ادامه داد: به همین منظور همه باید از خواسته‌های شخصی خود کوتاه آمده و به فکر آبادانی و سازندگی شهر خود باشیم. 

عضو باسابقه شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان این‌که این شورا جای ادای بدهکاری‌های سیاسی نیست، تصریح کرد: با همه توان در برابر هرگونه منفعت‌طلبی و یا ادای بدهکاری در شورا مقابله خواهیم کرد.

منتخب مردم شهر یاسوج در 2 دوره شورای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: برای انتخاب شهردار با وسواس و دقت زیاد عمل خواهیم کرد چراکه شهر یاسوج نیاز به جهش و ارتقای بیشتر در مسائل عمرانی و خدمات شهری دارد.

امیری به پروسه انتخاب شهردار برای شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: ابتدا برای شهرداری شهر یاسوج سرپرست انتخاب می‌کنیم تا در آینده نزدیک بتوانیم با تفاهم بهتر و بیشتر بهترین گزینه را معرفی کنیم.

عضو شورای اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همه کارها در شورای اسلامی را زیر ذره‌بین عنوان کرد و گفت: مردم ریزترین تصمیمات ما را هم مورد توجه قرار می‌دهند و به همین دلیل باید بهترین تصمیمات به صورت شفاف و روشن گرفته شود.

وی تمکین به رای و دموکراسی در شورا را برای همه اعضا لازم دانست و گفت: با رای مردم به این جا رسیده‌ایم و اگر به آن رای اعتقاد و ایمان داریم باید به رای درون سازمانی خودمان هم اعتقاد داشته باشیم.

امیری بسیاری از مشکلات در همه ادوار شوراها را همین عدم تمکین به رای داخلی دانست و گفت: باید نظر اکثریت را پذیرفت هر چند که به ضرر یک مجموعه تمام شود.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول