اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب کل آرا؛

شهردار بیجار ابقاء شد/ تلاش برای ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری

سید ذبیح‌اله قمری با کسب کل آرا موافق اعضای دوره چهارم شورای شهر بیجار در سمت خود ابقا شد.

شهردار بیجار ابقاء شد/ تلاش برای ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر بیجار که صبح امروز در محل ساختمان شورای شهر با حضور اکثریت اعضا برگزاری شد، سیدذبیح‌الله قمری بار دیگر به عنوان شهردار بیجار انتخاب شد.

رئیس شورای شهر بیجار هدف از ابقاء شهردار را ایجاد فرصتی دیگر به وی، برای خدمت به مردم بیان کرد  گفت:  تلاش و کوشش مضاعف به منظور عمران و آبادانی شهر بیجار و خدمت‌رسانی به مردم این خطه باید از اولویت‌های کاری شهردار باشد.

افشین کاظمی بیان کرد: امیدواریم شهردار بیجار در این مدت که فرصت دوباره‌ای برای خدمت به مردم  بیجار به دست آورده است، فعالیت‌های خود را در زمینه خدمات عمرانی خدمات بهتر در تمامی زمینه‌ها گسترش دهد.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار با اولویت‌های مناسب یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شورای شهر است، تصریح کرد: استفاده از نیروهای پرتوان در شهرداری برای ارائه خدمات لازم به شهروندان مهم‌ترین اولویت شورای شهر بیجار است.

رئیس شورای شهر بیجار تصریح کرد: تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت شهر بیجار گروس با استفاده از نیروهای پرتوان و کارآمد به کار خواهیم گرفت.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در بیجار

شهردار بیجار نیز به خبرنگار فارس اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت کاری شهرداری بیجار اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و باید در این راستا نهایت سعی و تلاش را به کار گرفت.

قمری با بیان اینکه انجام وظیفه و ارائه خدمات شهری به شهروندان به بهترین نحو ممکن را در دستور کار قرار داده‌ایم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاش دریغ نخواهم کرد و تمامی امکانات موجود را در راستای رسیدن به این هدف بکار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: شهروندان بیجاری در زمینه عمران و  آبادانی شایسته بهترین‌ها هستند و تلاش ما برای بهبود هر چه سریع‌تر شرایط شهری در خور شأن فرهنگ این دیار برای این مردم است.

شهردار بیجار اظهار کرد: نخستین بحث و تلاش ما با کمک و راهنمایی‌های شورای شهر زیباسازی و بهسازی و آسفالت معابر و اتمام تمامی پروژه‌هایی نیمه تمام است.

وی تلاش در راستای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری را ضروری خواند و گفت: تمام دغدغه شهرداری‌های شهرهای کوچک ایجاد درآمد پایدار است و امیدواریم با تعامل و هماهنگی شوراها بتوانیم به این مهم دستیابیم.

انتهای پیام/79015/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول