اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان نمین

رشته‌های رزمی و پایه را در نمین تقویت می‌کنیم

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت: رشته‌های رزمی، کاراته، تکواندو و رشته‌های پایه را در این شهرستان تقویت می‌کنیم.

رشته‌های رزمی و پایه را در نمین تقویت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ورودی عصر امروز در نشست با هیئت ورزش‌های رزمی در نمین اظهار داشت: رشته‌های رزمی از علاقمندان و طرفداران زیادی در نمین برخوردار است و برای همین اداره ورزش و جوانان در صدد تقویت این رشته در بخش‌های آموزشی و فنی است.

وی تصریح کرد: رشته کاراته از علاقمندان، مربیان و پیشکسوتان با تجربه و ارزنده‌ای در نمین بهره می‌برد و نتایج اخیر ورزشکاران این رشته در مسابقات استانی نشانگر این امر مهم است.

ورودی خاطر نشان کرد: کسب دو مقام قهرمانی توسط مجتبی مرادی و سینا نظارتی و یک عنوان نایب قهرمانی توسط کسری انصاری در مسابقات انتخابی و قهرمانی استانی در رده سنی نوجوانان نیز دلیل بر این مدعاست.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر رشته‌های رزمی و کاراته با هماهنگی‌های به عمل آمده با رؤسای هیئت‌های دیگر به ویژه هیئت‌های ورزشی پایه برآنیم تا با آموزش رده‌های سنی پایه و استعدادیابی رشته‌های ورزشی مادر را نیز حمایت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما در کنار رشته‌های رزمی که امید بسیاری بستیم تا مدال‌های رنگارنگ قهرمانی را نصیب منطقه کند به رشته‌های پایه نیز اهمیت می‌دهیم تا این رشته‌ها با قوت و قدرت زمینه موفقیت‌های بیشتر را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره ورزش و جوانان نمین گفت:‌ شهرستان نمین از مستعدترین مناطق استان اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه رزمی است که انتظار می‌رود در این زمینه روز به روز توفیقات بیشتر را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62001/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول