اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان:

مسابقات کاراته درمیان قهرمانانش را شناخت

سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان از برگزاری یک دوره مسابقات کاراته به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد و گفت: در این مسابقات 35 کاراته‎کا به مصاف هم رفتند.

مسابقات کاراته درمیان قهرمانانش را شناخت

حسین آوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یک دوره مسابقات کاراته در شهرستان درمیان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تعداد 35 کاراته‎کا در سه رده سنی زیر 15 سال، 15 تا 18 سال و 18 تا 22 سال به مدت 2 روز در سالن شهر اسدیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان با بیان این‌که در رده سنی زیر 15 سال تعداد 15 کاراته‎کا به مصاف هم رفتند، ادامه داد:‌ در پایان این رقابت‌‎های تنگاتنگ صدیق خسروی بر خلیل احمدی غلبه کرد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و در نهایت خلیل احمدی نایب قهرمان شد و عارف احراری در جایگاه سوم ایستاد.

آوان خاطر نشان کرد: در رده سنی 15 تا 18 سال، تعداد 10 کاراته‎کا با یکدیگر به رقابت پرداختند که جلیل و جمیل احمدی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و سهیل کریمی سوم شد.

وی یادآور شد: در رده سنی 18 تا 22 سال مسابقات کاراته، تعداد 10 کاراته‎کا به مصاف هم رفتند که محمد خسروی از سد عابد احراری گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد، عابد احراری نایب قهرمان شد و رئوف چکی مقام سوم را کسب کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان اظهار داشت: در پایان مسابقات به نفرات برتر در هر رده سنی جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

انتهای پیام/69014/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول