اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی‌ رفسنجان

مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما کرمان پایان یافت

ششمین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما استان کرمان در شهرستان رفسنجان برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما کرمان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ششمین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما استان کرمان با حضور 285 بازیکن از سراسر استان ‌و در قالب 14 تیم در سالن اداره تربیت بدنی شهر کشکوئیه رفسنجان برگزار شد.

در مجموع تیمی به ترتیب تیم‌های‌ شرکت اسپند سیر کرمان‌،‌ کشکوئیه رفسنجان‌‌، ‌اتحاد ‌شهرستان سیرجان‌ مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مهرداد شاه‌خسروی نماینده سبک کیوکوشین اویاما استان کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور نفرات برتر این مسابقات در مسابقات قهرمانی کشور در 22 شهریور ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: ورزشکاران پس از حضور در این مسابقات به مسابقات بین‌المللی کشور جمهوری آذربایجان اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: در پایان این مسابقات به 50 نفر از مربیان فعال و نمایندگان سبک سفر مشهد مقدس و به نفرات برتر حکم و مدال اهدا‌ شد.

شاه‌خسروی گفت: همزمان با برگزاری این مسابقات‌، دومین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته اویاما در بخش بانوان نیز در سالن کارته شهر کشکوئیه برگزار شد.

وی بیان داشت: این مسابقات با حضور 75 بازیکن در قالب هفت تیم برگزار شد که در پایان تیم‌ بسیج اداره کل میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان مقام اول، تیم اتحاد‌ مقام دوم و تیم‌های ‌کشکوئیه و زرند‌ به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

شاه‌خسروی تصریح کرد: در پایان این مسابقات نیز از سوی مسئولان‌ شهر و ‌مسئول کمیته فنی سبک در جنوب شرق بانوان‌ به نفرات برتر حکم و مدال ‌اهدا‌ کردند و از سوی رئیس سبک، سمیرا تبریزی به عنوان مسئول کمیته مربیان و سارا لشکری به عنوان مسئول امور مالی و پشتیبانی سبک در استان منصوب شدند.

انتهای پیام/80011/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول