اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی مازندران خبر داد

فعالیت بیش از 20 سبک در ورزش رزمی مازندران

سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی مازندران از فعالیت بیش از 20 سبک رزمی در این رشته ورزشی در استان خبر داد.

فعالیت بیش از 20 سبک در ورزش رزمی مازندران

انصار آری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در حال حاضر حدود 40 سبک در ورزش‌های رزمی کشور شناخته شده که بیش از 20 سبک در ورزش رزمی‌های مازندران توسط مربیان فعالیت گسترده و منظمی دارند.

وی با اشاره به استقبال خوب جوانان زن و مرد به ورزش‌های رزمی در استان، خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ حکم به عنوان سرپرست هیئت رزمی در درجه اول تشکیل جلسه با رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان است.

سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی مازندران از فعالیت حدود 10 هزار ورزشکار سازمان یافته در رزمی خبر داد و افزود: برای ارتقا دانش مربیان و داوران برگزاری کلاس مختلف مربیگری و داوری در اولویت بعدی کاری من قرار دارد.

آری در ادامه مهم‌ترین برنامه‌اش را تهیه امکانات و اسپانسر برای این ورزش عنوان کرد و ابراز داشت: برای کشف استعداد و نخبه این ورزش با کمک روسا هیئت‌ها و ادارات لیگ را راه‌اندازی می‌کنیم.

وی، مهم‌ترین مشکل حال حاضر ورزش رزمی را نداشتن خانه اختصاصی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت حدود 40 سبک در ورزش رزمی هنوز در سطح استان سالن اختصاصی رزمی وجود ندارد.

سرپرست هیئت رزمی مازندران با اشاره به تشویق سرمایه‌گذاران و اسپانسران در بخش خصوصی، اذعان داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری دولت به ورزش همگانی باید برای ورود سرمایه‌گذاران به ورزش تلاش شود.

آری با اشاره به اینکه در حال حاضر 85 درصد مردم به ورزش همگانی و تنها 15 درصد مردم به ورزش قهرمانی می‌پردازند، افزود: برای رشد و توسعه ورزش رزمی و گسترش آن به شهرستان‌ها  باید پای سرمایه‌گذاران را برای حمایت مالی به این رشته ورزش باز کرد.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول