اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

برای پیروزی در جنگ فرهنگی نیاز به گستردگی افکار دینی و انقلابی است

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای پیروزی در جنگ فرهنگی نیاز به گستردگی افکار الهی، دینی و انقلابی مردم کشورمان است.

برای پیروزی در جنگ فرهنگی نیاز به گستردگی افکار دینی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران با ابزار دیگری تحت عنوان جنگ فرهنگی به سراغ کشورمان آمده‌اند.

وی با بیان اینکه ابزار و تکنولوژی لازم به طور کامل در اختیار جبهه استکبار قرار گرفته است، تصریح کرد: آنها تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: آنها تلاش می‌کنند تا حکومت الهی و دینی و خاستگاه اسلام را نابود کنند.

روحانی‌نژاد با تأکید بر اینکه شرایط امروز کشورمان سخت‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: برای شکست این جنگ فرهنگی نیاز به گستردگی افکار الهی، دینی و انقلابی مردم کشورمان است.

وی با بیان اینکه باید به صورت منسجم و با فرمانده‌ای واحد به سراغ استکبار برویم، افزود: این حمله و جنگ فرهنگی از عمق بالایی برخوردار است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور اذعان داشت: اگر امروز بیشتر ناهنجاری‌های اجتماعی را تشخیص نداده و به حوزه‌های فرهنگی به خوبی واقف نباشیم نسل جوان جامعه تحت تاثیر این اتفاقات قرار می‌گیرند.

روحانی‌نژاد با تأکید بر اینکه مسئولان فرهنگی کشورمان باید به این نکته مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: رسالت کنونی انقلاب اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی انسجام تشکل‌های دینی و مذهبی است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان باید اهداف ائمه و معصومین را به نسل جوان جامعه معرفی کنند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی متعلق به همه اقشار جامعه است، افزود: در راس آنها سازمان‌هایی قرار دارند که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

انتهای پیام/73008/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول