اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

1100 نفر در برنامه قرآنی تبلیغات اسلامی ابرکوه شرکت دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه از شرکت هزار و 100 نفر در فعالیت‌های قرآنی این اداره خبر داد.

1100 نفر در برنامه قرآنی تبلیغات اسلامی ابرکوه شرکت دارند

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: این تعداد افراد در تابستان سال جاری با محوریت کانون اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه آموزش قرآنی می‌بینند.

وی افزود: فعالیت تابستانی این اداره در قالب 45 کلاس روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم، حفظ نیم جزء پایانی و حفظ کل قرآن دنبال می‌شود.

پورقیومی عنوان کرد: 110 جلسه قرآنی مردمی نیز در سطح شهرستان به صورت روزانه و هفتگی مشغول امر تلاوت و تفسیر قرآن کریم هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم، صوت و لحن، محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت نیز در دستور کار است.

پورقیومی ادامه داد: در حال حاضر دو مؤسسه قرآنی و هشت خانه قرآن روستایی زیر نظر کانون قرآنی این اداره فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: تشویق فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان نیز از برنامه‌های این اداره بود و با اهدای جوایزی از این عزیزان و روحانیون مستقر در روستاهای بخش مرکزی و بهمن حمایت شد.

پورقیومی افزود: در همین راستا مبلغ 4 میلیون ریال در قالب اهدای جوایز به روحانیون و مبلغان روستاهای فیض آباد سفلی، اسدآباد علیا، احمد آباد، خسروآباد، تیزوک، تقی آباد، مریم آباد و شمس آباد که به برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان، قرآنی، احکام و معارف اسلامی و نیز برگزاری مسابقات مختلف همت گماشته بودند، مساعدت شد.

وی یادآور شد: در ماه رمضان 33 نفر روحانی، مبلغ و مبلغه در قالب اعزام ماه رمضان و نیز مستقر و هجرت در روستاهای بخش مرکزی و بهمن شهرستان ابرکوه به فعالیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی مشغول بودند.

انتهای پیام/2464/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول