اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

کلنگ احداث اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار به زمین زده شد

کلنگ آغاز ساخت اداره تبلیغات اسلامی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به زمین زده شد.

کلنگ احداث اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، کلنگ آغاز ساخت اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار صبح امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به زمین زده شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: این زمین که به میزان 355 متر مربع است با تصمیم مرکز بنا شد که با زیر بنای 800 متر احداث شود که در صورت همکاری شهرداری و خیران این شهرستان امیدواریم بتوانیم تا سقف یک‌هزار متر احداث شود.

وی افزود: با قسمت‌های مختلف از جمله سالن اجتماعات برای برگزاری برنامه‌های مختلف برای مجموعه‌های هیئت‌های مذهبی، قرآنی، مداحان و روحانیون به‌توان خدمات خوبی را در زمینه‌های فرهنگی مذهبی ارائه داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار نیز با گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم با حمایت سازمان تبلیغات و یاری خیران این شهرستان و اختصاص اعتبارات لازم هر چه زودتر شاهد افتتاح ساختمان جدید این اداره و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باشیم.

حجت‌الاسلام سید محمود جلالی امام جمعه این شهرستان نیز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فروعات دین اسلام امر به معروف و نهی از منکر است و تبلیغ دین و مفاهیم اسلامی و روشن کردن مردم در مسائل و احکام، خود وجهی از امر به معروف و نهی از منکر است.

جلالی در ادامه تصریح کرد: تبلیغ و موعظه مایه حیات انسان است و حیات انسان مادی و معنوی بوده دل‌های مرده را موعظه زنده می‌کند و اگر بتوانید با تبلیغ یک انسان را از گمراهی نجات دهید مثل این است که همه جامعه را زنده کرده باشید.

وی همچنین افزود: سازمان تبلیغات می‌خواهد این امر تبلیغ را رهبری کند و به فرموده پیامبر(ص) جانشینان ما کسانی هستند که بعد از ما می‌آیند و سنت ما را احیاء می‌کنند و در این مسیر باید همه مسئولان کمک کنند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول