اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه تشریح کرد

فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در پایان ماه مبارک رمضان فعالیت‌های فرهنگی این اداره را تشریح کرد.

فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین جهان به درگاه خداوند منان، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اعزام روحانی به مناطق نیازمند، زمینه اقامه نماز سه وعده را در مساجد فراهم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه به برگزاری 350 جلسه سخنرانی در موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: موضوعات با توجه به شرایط خاص مناطق متفاوت بود.

حسینی‌طلب در ادامه برگزاری کرسی تلاوت، برگزاری مراسم جزءخوانی در مساجد و کلاس‌های آموزش قرآن کریم را یاد آور شد و خاطر نشان کرد: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و در این راستا در نقاط مختلف شهرستان فعالیت‌های قرآنی انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ادامه به برگزاری چهار هسته فرهنگی و 10 بوستان معرفت اشاره کرد و افزود: تقارن ماه رمضان با تابستان زمینه بهره‌گیری بهتر از این فرصت فراهم آورد.

وی برنامه‌ریزی برای برگزاری میلاد امام حسن مجتبی (ع)، شب‌های قدر، شهادت امام علی (ع) و روز جهانی قدس، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، برگزاری مسابقات قرآنی را از دیگر فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان برشمرد.

انتهای پیام/82002/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول