اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

ملت ایران همواره پشتیبان نظام و ارزش‌های انقلاب بوده‌اند

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و ارزش‌های انقلاب بوده‌اند.

ملت ایران همواره پشتیبان نظام و ارزش‌های انقلاب بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدسعید انصاری ظهر امروز در جلسه تخصیص بودجه تملک دارایی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعت فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از همه مسئولان شهرستان آبادان و مدیران دستگاه‌های اجرایی که با تمام تلاش خود سالی پر از کمبودهای مالی و اعتباری را به بهترین شکل ممکن در حال سپری کردن هستند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با اشاره به شرایط تحریم‌ها بر کشور و وضعیت بد اقتصادی افزود: امسال از لحاظ مالی بدترین سال است و به همین دلیل باید با همبستگی و اتحاد بیشتر در راستای رفع مشکلات شهروندان برآئیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه می‌دانیم که شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به لحاظ درگیر شدن با جنگ هشت ساله تحمیلی صدمات جبران ناپذیری را متحمل شدند که تا به امروز هم آثار آن را می‌شود به آسانی در گوشه و کنار این مناطق مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: امروز با وجود همه تلاش‌های مسئولان ملی و استانی و تخصیص اعتبارات اما همچنان در بخش‌های مختلف نظیر آب و فاضلاب، برق، بهداشت و درمان و ... دچار مشکل هستیم.

انصاری با بیان اینکه ساکنان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر بهترین مردمان ایران اسلامی هستند عنوان کرد: این حرف بدون اغراق است، چراکه این مردم با سکوتشان و حضور همیشه در صحنه‌شان هیچ‌گاه پشت مسئولان را خالی نکرده و همواره پشتیبان نظام و ارزش‌های انقلاب هستند.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم همه مسئولان با وجود همه کاستی‌های مالی، اخلاق مداری را با مردم فراموش نکنند و تکریم و احترام ارباب رجوع را به بهترین شکل به جا آوردند.

انتهای پیام/72001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول