اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

مرحله استانی المپیاد ملی مهارت در گچساران آغاز شد

مرحله استانی المپیاد ملی مهارت با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران آغاز به کار کرد.

مرحله استانی المپیاد ملی مهارت در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مرحله استانی مسابقات چهاردهمین المپیاد ملی مهارت پیش از ظهر امروز و با حضور کارآموزان کهگیلویه و بویراحمدی راه‌یافته به این مرحله؛ در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران آغاز بکار کرده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مرحله استانی المپیاد ملی مهارت با حضور کارآموزانی از سراسر استان در حال برگزاری است.

سید یدالله افضلی ابراز داشت: بیش از 17 نفر از کارآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران به مرحله استانی این مسابقات راه یافته‌اند.

وی تصریح کرد: رشته آجرچینی دو نفر، کابینت‌ساز چوبی دو نفر، طراحی گرافیک سه نفر، جوشکاری سه نفر، فناوری اطلاعات گرایش راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت یک نفر و فناوری اتومبیل با دو نفر کارآموز از جمله رشته‌های راه‌یافته به مرحله استانی این مسابقات در بخش آقایان است.

افضلی ادامه داد: در بخش خانم‌ها نیز در رشته‌های آشپزی دو نفر و رشته کاشی‌کاری دو نفر به این مرحله راه‌یافته‌اند که طی امروز و فردا با دیگر کارآموزان سراسر استان به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این‌که المپیاد ملی مهارت برای چهاردهمین سال پیاپی در حال برگزاری است، عنوان کرد: کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران برای دهمین سال پیاپی در این مسابقات حضور دارند.

کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز کشوری توسط کارآموزان گچسارانی

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران با اشاره به توانمندی‌ها و درخشش کارآموزان این مرکز در رشته‌های مختلف یادآور شد: در سال‌های گذشته، کارآموزان این مرکز در مرحله‌های استانی و کشوری مقام‌های برتر را کسب کرده‌اند.

افضلی کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز را از جمله موفقیت‌های کسب شده توسط کارآموزان گچسارانی در این مسابقات عنوان کرد و افزود: کارآموزان این مرکز معمولا در هر سال در رشته‌های مختلف مقام‌های برتر اول تا سوم کشوری را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین مرحله مسابقات ملی مهارت در گچساران و با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برگزاری کمی و کیفی مطلوب این مسابقات خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات از سطح خوبی برخوردار بوده و کارآموزان انگیزه بالایی برای رقابت با دیگر کارآموزان هم‌رشته خود دارند.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول