اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

برگزاری 300 برنامه همزمان با دهه کرامت در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری 300 برنامه همزمان با دهه کرامت در ملایر خبر داد.

برگزاری 300 برنامه همزمان با دهه کرامت در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام داوود عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر اظهار داشت: نشر و تبیین مکتب اهل بیت در جامعه اسلامی تأثیرگذار بوده و می‌تواند به عنوان الگوهایی برای امروز جامعه اسلامی باشد.

وی با اشاره به فضایل حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) بیان داشت: همه ساله در تقارن این دو میلاد بزرگ برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور با عنوان دهه کرامت برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر هدف از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در کشور را پیاده کردن سیره اخلاقی امام رضا(ع) و شناخت بیشتر شخصیت حضرت معصومه (س) و همچنین اهمیت جایگاه دختران در دین مبین اسلام برشمرد.

وی با اشاره به اینکه روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز ملی دختران در کشور نامگذاری شده است بیان داشت: تبیین فلسفه عفاف و حجاب و ارتقای جایگاه ارزش دختران از اهداف نامگذاری این روز به نام روز ملی دختران در کشور بوده است.

عباسی با اشاره به اینکه دختران ایران اسلامی به عنوان یک دختر مسلمان باید به جایگاه و منزلت خود پی برده و قدر خود را بدانند افزود: بهترین الگوی زنان و دختران امروز، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) هستند.

وی تصریح کرد: دختران در جامعه از حقوق و منزلتی خاص برخوردار بوده و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، دینی و صحنه‌های ورزشی نشان داده‌اند که می‌توانند نقش بالایی را در پیشرفت‌های کشور داشته باشند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان ملایر کرد و افزود: همزمان با دهه کرامت 300 برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تهیه و توزیع اقلام فرهنگی و مذهبی، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی، برگزاری مراسم جشن در اماکن سیاحتی و تفریحی و برگزاری جشن‌های مختلف برای بانوان را به عنوان برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر  در دهه کرامت برشمرد.

عباسی از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(ع) به صورت متمرکز در مسجد سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت: برگزاری جشن‌های ویژه توسط هیئت مذهبی در حسینیه‌ها و مساجد شهر و روستا از دیگر برنامه‌ها است.

وی ابراز داشت: مراسم تجلیل از همسران مسئولان هیئات مذهبی در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به همکاری خانواده مسئولان هیات مذهبی شهرستان ملایر بیان کرد و گفت: در برگزاری مراسم تجلیل از همسران مسئولان هیئات مذهبی، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و فرمانداری شهرستان ملایر همکاری و مساعدت را با اداره تبلیغات اسلامی دارند.

وی گفت: شهرستان ملایر در روز میلاد امام رضا(ع) میزبان جمعی از خدام این همام است که با حمل پرچم مبارک حرم ایشان همراه خواهد بود.

عباسی خاطرنشان کرد: این روز مردم شهرستان ملایر نیز با حضور گسترده در جشنی که در دریاچه کوثر ملایر برگزار می‌شود از خدام امام رضا(ع)  استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/89013/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول