اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس ارشاد صومعه‌سرا

برنامه‌های دهه کرامت اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: امسال برنامه‏های دهه کرامت با همکاری هیئت امنای مساجد شهر و روستا، کانون‏های فرهنگی و تبلیغی، موسسه فرهنگی قرآنی پویش نور، انجمن هنرهای تجسمی و انجمن شعر و ادب برگزار می‏شود.

برنامه‌های دهه کرامت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید محمود رزمگیر صبح امروز در ستاد خبری ششمین جشن‎های مردمی زیرسایه خورشید در آستانه دهه کرامت، اظهار کرد: ایام فرخنده و مبارک بین سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی افزود: هر ساله در این ایام ویژه برنامه‏های مختلفی در سطح شهرستان صومعه‏سرا برگزار می‏شود.

این مسئول با اشاره به لزوم گرامیداشت هرچه باشکوه‏تر دهه کرامت و تبریک ولادت حضرت معصومه (س) تصریح کرد: رسالتی که به‌ عهده نهادها و دستگاه‏های فرهنگی در این ایام گذاشته شده، بحث فرهنگ‏سازی و ترویج سیره و سنت ائمه اطهار (ع) است.

وی اهل بیت را والاترین الگوهای انسانی دانست و گفت: باید بتوانیم این الگوها را برای عموم مردم به خوبی تبیین کنیم.

رزمگیر با تأکید بر لزوم حاکمیت ارزش‏های دینی و ترویج معنویت و فرهنگ دینی در جامعه، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی والای عفاف و حجاب زن مسلمان است که در راستای دفاع از ولایت و ارزش‏های اسلامی و نیز حاکمیت احکام و بایدهای الهی از جان و دل ایثار کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز ملی «دختران»، خاطرنشان کرد: حضرت معصومه در مسئله عفاف و حجاب، دفاع و حمایت از ولایت و امام زمان خویش، الگو و اسوه تمام مردم به ویژه زنان و دختران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا، با برشمردن برنامه‏های دهه کرامت متذکر شد: امسال برنامه‏های دهه کرامت با همکاری هیئت امنای مساجد شهر و روستا، کانون‏های فرهنگی و تبلیغی، موسسه فرهنگی قرآنی پویش نور، انجمن هنرهای تجسمی و انجمن شعر و ادب در شهرستان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/84003/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول