اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف گرگان خبر داد؛

16 شهریور آغاز برنامه‎های دهه کرامت در مرکز گلستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از آغاز ویژه برنامه‎های دهه کرامت از 16 شهریور لغایت 26 شهریورماه در مرکز گلستان خبر داد.

16 شهریور آغاز برنامه‎های دهه کرامت در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت اعلام برنامه‎های دهه کرامت در گرگان اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از دستگاه‎های فرهنگی برنامه‎های مختلف و متنوعی برای دهه کرامت، تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه پیش‎بینی کرده است که در این راستا سایر نهادها نیز نقش‎آفرینی می‎کنند.

وی در خصوص برنامه‎های شاخص دهه کرامت تصریح کرد: همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) جشن باشکوهی برگزار خواهیم کرد که در این جشن از 4 هزار نفر از دختران که همنام این بانوی کریمه اهل بیت (ع) هستند به قید قرعه در سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان گرگان هدایایی تقدیم می‎کنیم.

20 شهریور همایش تکریم امامزادگان در مرکز گلستان برگزار می‎شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از برگزاری دو برنامه شاخص در دومین روز از دهه کرامت در مرکز استان خبر داد و بیان داشت: عیادت از سالمندان توسط اصحاب وقف و بقاع متبرکه همچنین تکریم از مقام شامخ شهدا و غبارروبی مزار شهدا در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده در این ایام است.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه اختتامیه جشنواره پویانمایی رضوی 18 شهریور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امامزاده اسحاق‎ابن موسی‎ا‎بن‎جعفر (ع) «امامزاده نور» شهرستان گرگان برگزار می‎شود، افزود: در این روز عیادت از بیماران را در بیمارستان حکیم جرجانی توسط اصحاب وقف و بقاع متبرکه خواهیم داشت.

وی جشن متمرکز ویژه خواهران را از دیگر برنامه‎های دهه کرامت برشمرد و اذعان کرد: 20 شهریور به عنوان روز تکریم امامزادگان نامگذاری شده که به همین مناسبت همایشی در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار خواهد شد که در این برنامه از حضور علما، شخصیت‎های استانی، هیئت‎امنا، خدام و بخش‎های مختلف مردمی بهره‎مند می‎شویم.

فعالان عرصه پژوهش امامزادگان تجلیل می‎شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان؛ تقدیر از فعالان عرصه پژوهش امامزادگان را از دیگر برنامه‎های دهه کرامت عنوان کرد و گفت: از کسانی که در این حوزه مبادرت به ارائه مقالات کردند با معرفی برترین‎ها تقدیر می‎کنیم.

به گفته سلیمانی‎فرد؛ همایش تکریم از امامزادگان عبدالله (ع) و فضل‎الله (ع)  در روستای روشن آباد در دهه کرامت برگزار می‎شود.

وی از برگزاری همایش پیاده‎روی در این دهه خبر داد و بیان داشت: مراسم پیاده‎روی از گلزاری شهدای قرن آباد تا امامزاده طیب(ع) این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‎شود که این برنامه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان است که منتخبی از هیئت‎های ورزشی نیز در این همایش حضور پیدا می‎کنند.

جشن متمرکز زیرسایه خورشید با همکاری ادارات و نهادها در مرکز گلستان برگزار می‎شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان ادامه داد: مسابقه نقاشی حضوری برای کودکان و نوجوانان، رونمایی از ضریح مطهر امامزاده ابوالقاسم (ع) روستای معصوم‎آباد از دیگر برنامه‎های دهه کرامت است.

سلیمانی‎فرد با بیان اینکه حسن ختام برنامه‎های دهه کرامت همزمان با روز ولادت امام رضا (ع) خواهد بود، اظهار داشت: در این روز جشن باشکوهی با حضور خدام رضوی در امامزاده سلیمان (ع)شهرستان گرگان خواهیم داشت همچنین جشن متمرکز زیرسایه خورشید با همکاری سایر ادارات و نهادها در مرکز گلستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/83001/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول