اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

هیئت رئیسه شورای شهر زنجان در اختیار اقلیت قرار گرفت

عضو شورای شهر زنجان گفت: با بیان اینکه هیئت رئیسه شورا در اختیار اقلیت قرار گرفته است، گفت: این موضوع با توجه به تغییر مدیریت حاکمیتی در آینده نزدیک، در احقاق حقوق مردم شهر مانع ایجاد می‌کند.

هیئت رئیسه شورای شهر زنجان در اختیار اقلیت قرار گرفت

ناصر صیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با خوب توصیف کردن انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر زنجان اظهار داشت: انتخابات یعنی همین.

وی با یادآوری اینکه با بیشترین رای به عنوان نفر نخست وارد شورای شهر زنجان شده است، افزود: مردم زنجان یک فرد فنی را به عضویت شورای شهر انتخاب کرده‌اند.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: در انتخابات هیئت رئیسه فردی به ریاست شورای زنجان انتخاب شد که به عنوان نفر ششم به عضویت شورا درآمده است ضمن اینکه مدرک فنی هم ندارد.

وی با بیان اینکه علاقه‌ای به ایجاد جنجال نداردٰ افزود: در طول برگزاری انتخابات هیئت رئیسه هم تنها کسی بوده که از اول تا آخر حرفی نزده است و آقای ضیایی تنها کسی بوده است که از اول تا آخر جلسه حرف زده است.

صیدی در پاسخ به سئوالی در مورد تاثیر تنش به وجود آمده در انتخابات هیئت رئیسه بر ادامه کار شورا گفت: ادامه کار ربطی به ریاست شورا ندارد، چرا که برای خدمت به مردم که نباید حتما رئیس شورا بود.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه شورا در اختیار اقلیت قرار گرفته است، اضافه کرد: این موضوع با توجه به تغییر مدیریت حاکمیتی در آینده نزدیک، در احقاق حقوق مردم شهر مانع ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد انتخاب شهردار زنجان گفت: من هم به مانند سایر اعضا یک رای در این انتخابات دارم.

وی با بیان اینکه 18 کاندید شهرداری زنجان در روزهای آینده اقدام به ارائه برنامه برای مدیریت شهری می‌کنند، افزود: از بین این 18 کاندید یک نفر که با شاخص‌های تعریف شده تطبیق بیشتری داشته باشد به عنوان شهردار زنجان انتخاب می‌شود.

صیدی با بیان اینکه من هم به مانند سایر اعضای شورای شهر زنجان یک رای بیشتر ندارم، ادامه داد: رای من به فردی است که بتواند حق شهر را از حاکمیت بگیرد.

وی عدم فشار بر مردم برای تامین بودجه شهرداری را از دیگر شاخص‌های لازم برای شهردار منتخب زنجان دانست و اضافه کرد: تعریف مؤلفه جدید درآمد برای شهرداری زنجان از مهم‌ترین شاخص‌های لازم برای تصدی این سمت است.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: مدیریت شهری فعلی زنجان شاخص‌های مد نظر من را ندارد.

انتهای پیام/73004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول