اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین خبر داد

آتش‌سوزی 30 هکتار از منابع طبیعی طارم سفلی قزوین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت: 10 هکتار جنگل از گونه‌ای شیر خشت و درختچه‌ای و 20 هکتار مرتع با پوشش گیاهی گون طعمه در آتش‌سوزی منابع طبیعی حسین‌آباد طارم سفلی از بین رفت.

آتش‌سوزی 30 هکتار از منابع طبیعی طارم سفلی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین، هاشم گودرزوند چگینی اظهار کرد: این حریق ساعت 16.30 دقیقه روز چهارشنبه 13 شهریور ماه در جنگل‌ها و مراتع شهرستان قزوین روستای حسین‌آباد طارم سفلی به وقوع پیوست.

وی افزود: در اطفای این حریق که تا ساعت سه بامداد به طول انجامید نیروهای اداره کل منابع طبیعی، بخشداری طارم، هلال احمر، محیط زیست و نیروهای محلی مشارکت داشتند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین بیان کرد: در این آتش‌سوزی 10 هکتار جنگل از گونه‌ای شیر خشت و درختچه‌ای و 20 هکتار مرتع با پوشش گیاهی گون طعمه از بین رفت.

چگینی با هشدار در خصوص احتمال وقوع آتش‌سوزی در منطقه با توجه به گرمای هوا از تمام شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده آتش‌سوزی در منابع طبیعی سریعاً با شماره 1504 تماس گرفته و به واحد مرفوک یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اطلاع‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: علت وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام/77002/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول