اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استاندار مازندران پای ثابت دیدار با تشکل‌ها / دیدار اثربخش یا درددل

استاندار مازندران پای ثابت برگزاری دیدار با تشکل‌های مختلف در مازندران است، این بار نخبگان استان با این مدیر دیدار داشتند.

استاندار مازندران پای ثابت دیدار با تشکل‌ها / دیدار اثربخش یا درددل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برگزاری دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های صنفی، فرهنگی و تولیدی از مهم‌ترین برنامه استاندار مازندران است.

استقبال استاندار مازندران از تشکل‌ها و نشست‌ها با گروه‌های مختلف به قدری برای این مدیر باسابقه ارزشمند است که وی در بیشتر تشکل‌ها سعی دارد با تک‌تک شرکت‌کنندگان در نشست باب گفت‌و گویی باز کند.

دیدار امروز استاندار مازندران با نخبگان از همین دست نشست‌ها بود که استاندار مازندران در ابتدای شروع برنامه با تک‌تک شرکت‌کنندگان که در سالن شماره دو استانداری مازندران گردآمده بودند گفت‌و‌گویی صمیمانه‌ای داشت.

استاندار مازندران حتی سعه صدر به خرج داد و کسانی که بعد از زمان تعیین شده در جلسه حضور پیدا کردند نیز به صورت فردی گفت‌وگو کرد.

علاقه‌مندی استاندار مازندران به برگزاری این نشست‌ها و شنیدن پای درددل نخبگان و تشکل‌ها سبب شد که این دست نشست‌ها در مازندران از جانب تشکل‌ها و گروه‌ها مورد استقبال قرار گیرد و استاندار مازندران در هفته‌های اخیر نشست‌های مختلفی را با تشکل و گروه‌های مختلف برگزار می‌کند.

نشست با تشکل‌های کارگری، نشست با تشکل‌های کارفرمایی و این آخرین نیز نسشت با گروه‌های مختلف نخبگان در برنامه کاری این مدیر ارشد استان مازندران قرار داشت.

استاندار مازندران در این‌گونه نشست‌ها بیشتر مستمع است و گاهی نیز در خلال نشست‌ با گروه‌ها، توصیه‌هایی به مدیران درباره نظرات مطرح شده ارائه می‌کند.

وی در دیدار با نخبگان استان مازندران درباره اظهار نظر آرش اصغری دارنده رتبه 12 کنکور سراسری در رشته ریاضی فیزیک که خواستار برقراری ارتباط بیشتر صنایع با دانش‌آموزان شد، تاکید کرد: برنامه راهبردی برای ایجاد ارتباط بیشتر صنایع با نخبگان و ابداعات دانش‌آموزان تهیه شود.

سیدعلی‌اکبر طاهایی تاکید کرد: باید تلاش شود صنایع، ابداعات و اختراعات دانش‌آموزان را در چرخه تولید قرار دهد.

برگزاری اینگونه نشست‌ها ظاهرا به مذاق شرکت‌کنندگان در نشست خوشایند است به این خاطر که برخی‌ها همین که احساس می‌کنند در استان مازندران و مدیر ارشد استان، وقتی را برای شنیدن نقطه نظرات آنها اختصاص می‌دهد اعلام رضایت می‌کنند.

ممکن است برخی از دغدغه نخبگان و تشکل‌ها در این دیدارها فقط در حد درد دل باقی بماند ولی حتی برخی‌ها از شرکت‌کنندگان از اینکه نشست‌ها زمینه بیان مشکلات‌شان را مهیا می‌کند را ارزشمند تلقی‌ می‌کنند.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول