اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته نظارت شورای فنی استانداری مازندران خبر داد

فعالیت 6 پیمانکار برای تعریض محور هراز

دبیر کمیته نظارت شورای فنی استانداری مازندران گفت: هم اکنون 6 پیمانکار در محور هراز مشغول به فعالیت هستند که موسسه علی بن ابیطالب قرارگاه خاتم الانبیاء بخش عمده کار به طول 50 کیلومتر را به عهده دارد.

فعالیت 6 پیمانکار برای تعریض محور هراز

مهدی نجاتی‌جوارمی دبیر کمیته نظارت شورای فنی استانداری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از بازدید اعضای این کمیته از روند توسعه محور هراز خبر داد.

وی گفت: از طول 110 کیلومتر محور هراز، 40 کیلومتر به صورت سه خطه و چهار خطه در سال‌های گذشته انجام و بقیه مسیر با پیشرفت فیزیکی 52 درصد در حال انجام است.

نجاتی جوارمی افزود: 19 دستگاه تونل در محور هراز طراحی شد که 13 دستگاه آن اجرایی شده و در دست احداث است.

وی در ادامه بیان داشت: 20 دستگاه پل در این مسیر در نظر گرفته شده است که هشت دستگاه آن ساخته شده و سه دستگاه نیز در دست اجرا است.

نجاتی تصریح کرد: هم‌اکنون شش پیمانکار در این محور مشغول به فعالیت هستند که موسسه علی بن ابیطالب قرارگاه خاتم الانبیا بخش عمده کار به طول 50 کیلومتر را به عهده دارد.

دبیر کمیته نظارت شورای فنی استانداری مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون اداره کل راه و شهرسازی استان با ظرفیت  702 نفر نیروی انسانی، 432 دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی، شش دستگاه سنگ شکن و هفت دستگاه بتن‌ساز عملیات چهار خطه کردن محور هراز را انجام می‌دهد، اظهار امیدواری کرد تا مسئولان کشوری و استانی نگاه ویژه خود را با تخصیص بودجه مناسب و کافی به این پروژه معطوف داشته تا زمینه بهره‌برداری هر چه سریع‌تر آن فراهم آید.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول