اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

تجهیزات «ساماندهی شیرابه زباله» 3 ماهه در مازندران ساخته شد

استاندار مازندران گفت: برای حل مشکل شیرابه زباله از دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل درخواست کمک کردیم که با اعتبار 300 میلیون تومانی ظرف سه ماه دستگاه موردنظر ساخته شد.

تجهیزات «ساماندهی شیرابه زباله» 3 ماهه در مازندران ساخته شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، سید علی اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه پارک ساحلی شهرستان بابل اظهار داشت: بابل زیستگاه عالمان بزرگی چون سعید العلما، مرحوم آیت الله روحانی و بزرگ مردانی چون نوشیروانی است.

وی افزود: بنا به فرموده امام راحل، مازندران دارای انسان‌های ارزشمند و بااستعدادی است که می‌تواند به تنهایی ایران بزرگ را اداره کنند.

طاهایی با اشاره به اینکه زنان نیمی از جمعیت شهرها را تشکیل می‌دهند، بیان داشت: نشاط زنان سبب نشاط مردان می‌شود.

وی بهره‌مندی از امکانات رفاهی را حق مسلم زنان برشمرد و افزود: استخر بانوان که به صورت عمومی به بانوان ارائه خدمت کند در مازندران بسیار اندک است.

استاندار مازندران تصریح کرد: سالن‌های ورزشی و پارک  ویژه بانوان در مازندران بسیار اندک بوده و زنان از بسیاری امکانات ضروری برخوردار نیستند.

طاهایی با اشاره به اینکه همه روسای مذاهب و فرقه های اسلامی شاگردان امام صادق (ع)بودند، گفت: بهره‌مندی غربی‌ها از آموزه‌های بزرگان دینی اسلام در بعضی مواقع بیشتر از خود مسلمانان است که از جمله ایجاد فضای سبز شهری و بهداشت محیط است.

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه تولید برق از زباله که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی دنیا است توسط دانشمندان غربی در دل اروپا برای ساماندهی و استفاده بهینه از زباله تاسیس شد، آیا ایران دارای چنین دانشمندان برجسته‌ای نیست که بعد از انصراف شرکت مالزیایی در پروژه بابل این پروژه را ادامه دهند.

استاندار مازندران به قابلیت انسانی کشور اشاره و تصریح کرد: برای حل مشکل شیرابه زباله از دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل درخواست کمک کردیم که با اعتبار 300 میلیون تومان ظرف سه ماه دستگاه موردنظر ساخته شد و در اختیار ما قرار گرفت و  رئیس جمهور وقت شخصا این پروژه را افتتاح کرد.

انتهای پیام/86009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول