اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل رشادت‏های دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل رشادت‏های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل رشادت‏های دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داوود طایفه‏خانی صبح امروز در جلسه برنامه‏ریزی برگزاری برنامه‏های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان دماوند در سالن اجتماعات شماره دو فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس برکت و نعمتی برای ایران اسلامی بود که تا سال‏ها و بلکه قرن‏ها تضمین‏کننده ثبات و اقتدار کشور است.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: جرقه‏های نخستین پیشرفت‏های امروز کشور در عرصه‏های مختلف، در دوران به یاد ماندنی دفاع مقدس زده شد.

طایفه‏خانی افزود: تحریم‏های بین‏الملل و در اختیار قرار ندادن تجهیزات جنگ به ایران، زمینه‏ای شد تا رزمندگان اسلام قدرت، توان و ابتکار بالای خود را در رفع و برطرف کردن مشکلات جبهه‏ها نشان دهند.

وی به‌طور نمونه به عملیات غرورآفرین «خیبر» اشاره کرد که طی آن، مهندسان شرکت ماشین‏سازی اراک به طراحی پلی 14 کیلومتری اقدام کردند و رزمندگان به کمک آن خطوط دشمن را در هم شکستند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند تصریح کرد: از آن زمان بود که باور کردیم «می‏توانیم» و همین باورها پیشرفت‏های امروز نظام اسلامی را به دنبال داشته است.

وی در ادامه هشدار داد: متأسفانه امروز بسیاری افراد در درون کشور همانند ماهی درون آب، نمی‏دانند در چه جایگاهی در سطح جهان قرار داریم.

طایفه‏خانی تأکید کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و به خصوص عقب‏نشینی‏های جبهه استکبار، به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

رژه نیروهای مسلح در بلوار بعثت برگزار می‏شود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه دماوند در حاشیه این مراسم نیز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به مسائل و مشکلات سنوات گذشته در برگزاری رژه یگان‏های مسلح در خیابان سپاه، تصریح کرد: اجرای این برنامه در بلوار بعثت برنامه‏ریزی شده است.

وی افزود: این برنامه با همکاری نیروی انتظامی و گردان‏های بسیج و برخی ادارات اجرایی می‏شود.

طایفه‏خانی خاطرنشان کرد: اجرای صبحگاه مشترک با حضور مسئولان شهرستانی و خانواده‏‏های شهدا، برگزاری همایش‏های مختلف در سطح حوزه‏ها و پایگاه‏های مختلف، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در سطح شش حوزه مقاومت شهرستان دماوند نیز انجام می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند، اجرای برنامه‏های مختلف توسط بسیج دانش‏آموزی با همکاری آموزش و پرورش، خدمات‏‏رسانی به روستاییان به خصوص در زمینه پزشکی و درمانی، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‏های معظم شهدا و رزمندگان و حضور پرسنل و بسیجیان در نماز عبادی- سیاسی جمعه، از جمله برنامه‏های پیش‏بینی شده برای نکوداشت هر چه بیشتر این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/2568/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول