اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور:

انگیزه کافی برای فعالیت دفاع مقدس در دولت وجود دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: در دولت دکتر روحانی انگیزه کافی برای فعالیت بحث دفاع مقدس وجود دارد.

انگیزه کافی برای فعالیت دفاع مقدس در دولت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار بهمن کارگر ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان پیشینیه مردم این استان در دوران جنگ تحمیلی را ارزشمند خواند.

وی با اشاره به احداث موزه دفاع مقدس در گیلان تصریح کرد: با توجه به سوابق مردم استان در جنگ تحمیلی احداث موزه دفاع مقدس شایسته مردم گیلان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ادامه داد: در زمینه ساخت این موزه به هر اندازه که در گیلان کار شود این آمادگی در کشور وجود دارد تا اعتبار لازم اختصاص یابد.

وی با اشاره به سابقه رئیس جمهور در دوران دفاع مقدس افزود: در دولت دکتر روحانی انگیزه کافی برای فعالیت در بحث دفاع مقدس وجود دارد.

کارگر، اضافه کرد: این انگیزه به خوبی در وزرای دولت و معاونان رئیس جمهور وجود دارد و باید از این فرصت برای ساخت و تکمیل پارک موزه‌های دفاع مقدس در کشور بهره برد.

استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت وظیفه‌ای همگانی است، اظهار کرد: در همین راستا کمک به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در گیلان تنها محدود به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان نیست و تمام دستگاه‌های اجرایی مناسب به سهم خود موظف به همکاری هستند.

به گفته وی، دستگاه‌های اجرایی در کنار نیروهای مسلح موظف به همکاری به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استان هستند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن منحصر به شخص، گروه و سازمان خاصی نیست و تمام ملت ایران به آن تعلق خاطر اساسی دارند.

وی، متذکر شد: به منظور پیگیری‌های بیشتر برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در رشت اعتبار لازم برای انتقال ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس استان به محل ساخت پارک موزه اختصاص می‌یابد تا کارها به صورت میدانی و قرارگاهی پیگیری شود.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول