اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی دو تیم تازه‌وارد لیگ برتر متفاوت خواهد بود

ویسی: دوست دارم در تبریز مربیگری کنم

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به علاقه برای مربیگری در فوتبال تبریز گفت: بازی دو تیم تازه‌وارد لیگ برتر بازی متفاوتی با سایر دیدارها خواهد بود.

ویسی: دوست دارم در تبریز مربیگری کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله ویسی عصر امروز در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان بازی متفاوتی خواهد بود و برد هفته قبل هر دو تیم بر جذابیت‌های این بازی خواهد افزود.

وی افزود: این جدال تنها تفاوت در سبک بازی‌های دو تیم نبوده بلکه فردا شاهد رویارویی فوتبال ریز و تکنیکی خوزستان مقابل فوتبال محکم و درگیرانه تبریز خواهیم بود.

ویسی به علاقه خود برای کار کردن در فوتبال تبریز اشاره کرده و ابراز داشت: تبریز فاکتورهایی دارد که کار کردن در آن لذت‌بخش است و من دوست دارم روزی در تبریز مربیگری کنم، اما در حال حاضر هدایت تیم استقلال خوزستان را برعهده داشته و امیدوارم تیمم مقابل گسترش فولاد نتیجه خوبی کسب کند.

برد مقابل استقلال آخرین پیروزی ما نخواهد بود

سرمربی استقلال خوزستان در مورد پیروزی شیرین هفته گذشته تیمش مقابل استقلال تهران گفت: این برد آخرین پیروزی تیم ما نخواهد بود، همانطور که باخت‌های ما نیز تمام نشده و تا پایان فصل باخت‌هایی را تجربه خواهیم کرد و هیچ تیمی با یک پیروزی قهرمان نشده است.

ویسی در مورد میانگین سنی بالای تیمش نیز اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان میانگین سنی بالایی ندارد و از تیم‌هایی همچون استقلال تهران جوان‌تر بوده و من این تیم را با بازیکنان گمنام و همچنین بازیکنان مطرحی که مورد بی‌مهری قرار گرفته‌ بودند بسته‌ام و تاکنون از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم.

تیم استقلال خوزستان فردا در ورزشگاه یادگار امام مهمان تیم گسترش فولاد تبریز است که این نخستین جدال رسمی دو تیم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/60002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول