اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر

شکست تلخ گسترش فولاد در تبریز

تیم گسترش فولاد تبریز در خانه خود با دو گل مغلوب مهمان گیلانی‌اش شد.

شکست تلخ گسترش فولاد در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان داماش گیلان بود.

با توجه به موقعیت تیم داماش گیلان و بازی‌های رو به رشد گسترش فولاد نتیجه بازی به سود تیم میزبان پیش‌بینی می‌شد اما بر خلاف تصور این تیم مهمان بود که نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر در تبریز جشن گرفت.

تیم گسترش فولاد تبریز در حالی گام به  هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گذاشت که در بازی‌های گذشته خود شش امتیاز کسب کرده و در رتبه هشتم قرار گرفته است؛ اما تیم داماش گیلان تا قبل از بازی‌های این هفته جزو سه تیم انتهایی جدول بود و این تیم تا پایان هفته پنجم با سه امتیاز به همراه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز در قعر جدول قرار داشت.

بازی با برتری نسبی تیم گسترش فولاد تبریز آغاز شد اما شاگردان رسول خطیبی در خلق موقعیت‌ها و زدن گل موفق نشان ندادند.

در دقیقه 38  امین متوسل‌زاده از بین مدافعان گسترش فولاد صاحب توپ شده و در حالی که قصد سانتر داشت، توپ با دخالت مهدی‌پور وارد دروازه محسن فروزان شد.

در دقیقه 45 سامان نریمان جهان به خوبی از مدافع پیش رو خود عبور کرده و توپ خوبی را ارسال کرد، اما احمد کامدار در حالی که تنها دروازه بان حریف را پیش رو داشت با ضربه بد توپ را به بیرون فرستاد.

در نیمه دوم آبی پوشان برای جبران نتیجه وارد میدان شده و شوت راه دور علیرضا نقی‌زاده با اختلاف اندک به خارج رفت.

اشتباه مدافعان گسترش فولاد و فرار بازیکن داماش این تیم را صاحب گل دوم کرد؛ در دقیقه 69 یک و دو بازیکنان داماش، بازیکن تازه وارد این تیم را با محسن فروزان تک به تک کرد تا با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر رساند.

گسترشی‌ها که نتیجه را باور نداشتند بر شدت حملات خود روی دروازه تیم داماش افزودند اما مدافعان تیم مهمان به خوبی این حملات را خنثی کردند.

در لحظات پایانی بازی ضربه سر خالد شفیعی به تیر دروازه برخورد کرده و توپ بازگشتی هم با ضربه سر دیگر بازیکن گسترش، وارد دروازه تیم داماش شد که کمک داور این بازی این گل را آفساید اعلام کرد.

در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر تیم داماش گیلان به اتمام رسید؛ در پایان بازی‌های هفته ششم تیم گسترش فولاد تبریز با شش امتیاز یک پله سقوط کرده و در رده نهم قرار گرفت و داماش نیز با این پیروزی شش امتیازی شده و بعد از گسترش فولاد در رده دهم جای گرفت.

تیم داوری بازی تیم‌های داماش گیلان با گسترش فولاد تبریز متشکل از زرگر، اسلامی و اشعری بود. این بازی در حضور هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

اسامی بازیکنان تیم داماش گیلان:

حبیب دهقانی، علیرضا نظیف کار، ابوذر رحیمی، محمد مختاری، هادی محمدی، ابوالفضل حاجی‌زاده، رضا کاردوست، رضا الماس‌خاله (از دقیقه 59 هادی سهرابی)، امین متوسل‌زاده، مصطفی حاجتی، سیدرضا چاووشی (از دقیقه 64 مسعود حسن‌زاده)

سرمربی: افشین ناظمی

اسامی بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز:

محسن فروزان، میثم نقی‌زاده، خالد شفیعی، رسول علیزاده، مهرداد بایرامی، امیر تیزرو (از دقیقه 46 امیر نقی‌زاده)، احمد کامدار، سیدمهدی قریشی، سعید مهدی‌پور، سامان نریمان‌جهان، زینال خیری (از دقیقه 46 ایمان موسوی)

سرمربی : رسول خطیبی

انتهای پیام/60002/ت40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول