اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل مجمع انتخاباتی هیئت جودو

اکبر کرامت‌پناه رئیس هیئت جودوی اردبیل شد

با تشکیل مجمع انتخاباتی هیئت جودوی اردبیل، اکبر کرامت‌پناه تنها کاندیدای ریاست هیئت جودوی استان توانست با کسب رأی لازم به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت جودوی استان اردبیل انتخاب شود.

اکبر کرامت‌پناه رئیس هیئت جودوی اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان اردبیل با قدردانی از وصعی‌مقدم که در این مدت سرپرست هیئت جودو بودند و کارهای شایسته‌ای نیز انجام دادند، گفت: ورزش جودو نسبت به گذشته با انسجام و عملکرد مطلوب رو به جلو حرکت می‌کند که امیدواریم با فراهم آوردن زمینه جذب اسپانسر برای هیئت جودو بتوانیم در این رشته تحولی جدی ایجاد کنیم.

احد پازاج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ اعتبارات ورزشی در سال 92 تصریح کرد: امسال تنها 90 میلیون تومان اعتبار به ورزش استان اختصاص یافته است که رقم بسیار کم و محدودی است و با آن نمی‌توان حتی کار خاصی را انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: باید سعی کنیم تا با جذب اسپانسر و منابع اعتباری ملی ورزش استان را از این شرایط کمبود اعتبار خلاصی دهیم چرا که با وجود استعداد و توانمندی‌ها نمی‌توان با این رقم ناچیز اعتبارات حتی مسابقه‌ای را برگزار کرد.

این مسئول با تبریک انتخاب کرامت‌پناه به عنوان رئیس هیئت جودو، این رشته را جز ورزش‌های المپیکی اعلام کرد و ادامه داد: باید توجه ویژه‌ای به این ورزش صورت بگیرد تا جودو همپای سایر رشته‌های ورزشی فعال‌تر شده و تقویت شود.

پازاج اضافه کرد: رشته ورزش جودو جز رشته‌های مبارزه‌ای و قدرتی است که با توجه به سابقه این نوع ورزش‌ها در استان اردبیل ظرفیت بسیار خوبی برای این ورزش متصور هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: تمام خانواده جودو باید دور هم جمع شوند و از همه منتقدان نیز دعوت می‌کنیم تا با هیئت همکاری کنند تا بتوانیم شاهد موفقیت جودوی استان در مسابقات ملی و حتی جهانی باشیم.

وی ادامه داد: در این راه کسانی که می‌آیند هیچ سودی برایشان ندارد بلکه عاشق واقعی ورزش بوده و در این حوزه علاقمندانه وارد می‌شوند که امیدواریم این رویکرد زمینه توسعه موفقیت‌های روزافزون را فراهم آورد.

پازاج با بیان اینکه ساخت سالن‌های طبقاتی جز اولویت‌های ما است، گفت:‌ اگر بتوانیم اعتبارات لازم را کسب کنیم ساخت سالن‌های طبقاتی در دستور کار قرار می‌گیرد که هفت تا هشت رشته ورزشی می‌توانند در این مجموعه سالن‌های طبقاتی فعالیت کنند.

وی توجه جدی به رشته‌های رزمی و جودو را ضروری اعلام کرد و افزود: در سایه احداث این سالن‌هاست که می‌توان به گسترش هر چه بیشتر رشته جودو کمک کرد.

اکبر کرامت‌پناه در غیاب دو نفر از اعضای مجمع و با وجود سه رأی ممتنه با کسب 14 رأی در غیاب نماینده فدراسیون و انصراف دو نفر از نامزدها به مدت چهار سال به ریاست هیئت جودوی استان رسید.

کرامت‌پناه هیچ سابقه ورزشی در رشته جودو ندارد و بازنشسته آموزش و پرورش و پزشک به شمار رفته و با انتخاب اعضای مجمع به مدت چهار سال ریاست هیئت جودوی استان را عهده‌دار شد.

انتهای پیام/62006/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول