اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 8 وزن

قهرمانان نوجوان جودو استان قم معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان استان قم با پایان جدال مدعیان شرکت کننده در هشت وزن معرفی و تجلیل شدند.

قهرمانان نوجوان جودو استان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت جودوی استان قم پیکارهای قهرمانی جودوی قم با شرکت برترین‌های رده سنی نوجوانان این رشته در حالی برگزار شد که جودوکاران شرکت‌‌کننده در اوزان مختلف برای کسب مقام‌های اول تا سوم پیکار کردند.

در این رقابت‌ها که به واسطه حضور برترین‌های این رده سنی از جذابیت و به سبب انتخابی بودن از حساسیت بالایی برخوردار بود، جودوکاران شرکت کننده در تلاش برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند.

این در حالی است که جودوکاران نوجوان حاضر در این پیکارها که آینده سازان این رشته ورزشی محسوب می‌شوند در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم در اوزان منهای 46، 50، 55، 60، 66، 73، 81 و به اضافه 81 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

این رقابت‌ها در اوزان هشت گانه در حالی به کار خود پایان داد که در وزن منهای 46 کیلوگرم محمدرضا رسولی از باشگاه استاد بابائیان موفق به شکست محمدجواد آبتین از باشگاه استاد گائینی و کسب عنوان قهرمانی شد، در این وزن مهدی رحمتی از باشگاه استاد فرج اللهی در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن منهای 50 کیلوگرم محمدجواد اسماعیل گل از باشگاه استاد باقری در فینال توانست امیررضا باقری از باشگاه استاد گائینی را شکست داده و قهرمان این وزن شود در حالی که مقام سوم پیکارهای این وزن نیز به محمدرضا اسماعیل گل از باشگاه استاد باقری رسید.

در وزن منهای 55 کیلوگرم مهدی اسماعیل گل از باشگاه استاد باقری در تلاش برای کسب عنوان نخست از سد علی اشرفی از باشگاه استاد فرج اللهی گذشت و قهرمان شد، ضمن اینکه در این وزن مقام سوم را مسعود نبی گل دیگر عضو باشگاه استاد باقری به دست آورد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد زلفعلی پور از باشگاه استاد پاکدامن در دیدار نهایی از سد مهدی مجیدی از باشگاه استاد فرج اللهی گذشت و به عنوان قهرمانی این وزن دست یافت، در این وزن امیرحسین تنیده از باشگاه استاد باقری رتبه سوم را از آن خود کرد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم رقابت‌های رده سنی نوجوانان جودو قهرمانی استان قم محمدرضا قلی گل از باشگاه استاد باقری بر سعید رضایی از باشگاه استاد فرج اللهی غلبه کرد و قهرمان شد در حالی که در این وزن محمدرضا میرزاخانی از باشگاه استاد فرج اللهی به مقام سوم بسنده کرد.

در وزن منهای 73 کیلوگرم جدال نهایی بر سر کسب عنوان قهرمانی بین دانیال بهرامی گائینی از باشگاه استاد باقری و مهدی مرادی از باشگاه استاد فرج اللهی برگزار شد که در نهایت گائینی بر حریف خود غلبه کرد و به عنوان قهرمانی این وزن نائل شد.

در وزن منهای 81 کیلوگرم جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان قم محمدمصطفی زین العابدین زاده از باشگاه استاد حسین زاده به مقام قهرمانی دست یافت، علی اصغر سلیمانی از باشگاه استاد فرج اللهی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و مرتضی دولیخانی از باشگاه استاد معتضدی سوم شد.

در وزن به اضافه 81 کیلوگرم جودو قهرمانی نوجوانان قم نیز مهدی یزدی از باشگاه استاد فرج اللهی به مقام نخست نائل شد، در این وزن محمد حیدری ثابت از باشگاه استاد حسین زاده در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم را محمد امین از باشگاه استاد گائینی کسب کرد.

اما با احتساب مجموع مدال‌های کسب شده بخش انفرادی، رده بندی تیم‌های برتر مسابقات جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان استان قم نیز مشخص شد و طی آن باشگاه استاد باقری با کسب چهار نشان طلا و سه برنز در جایگاه نخست ایستاد، باشگاه استاد فرج اللهی با کسب یک مدال طلا، پنج نقره و دو برنز نایب قهرمان شد و مقام سوم تیمی با یک نشان طلا و یک مدال نقره به باشگاه استاد حسینی زاده رسید.

انتهای پیام/78002/خ40
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول