اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حضور در مسابقات کشوری

برترین‌های جودوی همدان معرفی شدند

سرپرست هیئت جودوی همدان از برگزاری مسابقات انتخابی استان برای مشخص شدن تیم منتخب به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

برترین‌های جودوی همدان معرفی شدند

جلال نصرپور فتراکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: مسابقات جودوی انتخابی استان در رده نوجوانان به منظور شناسایی و معرفی تیم منتخب استان در رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با حضور جودوکارانی از سراسر استان و در 9 وزن به میزبانی همدان و در سالن اکباتان این شهر انجام شد برترین‌های اوزان مختلف برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب و معرفی شدند.

سرپرست هیئت جودو استان همدان یادآور شد: در وزن منهای 46 کیلوگرم علی عبدالملکی از تویسرکان با شکست تمام رقبای خود قهرمان شد.

وی ادامه داد: در منهای 50 کیلوگرم کیلوگرم امید کردورکانه از همدان در این وزن اول شد، در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد خمسه‌ای از بهار به عنوان نخست دست یافت و در وزن منهای 60 کیلوگرم محمود بیگدلی از همدان موفق شد قهرمانی را از آن خود کند.

به گفته نصرپور در وزن منهای 66 کیلوگرم فرهاد اسدی از همدان قهرمان شد و در وزن منهای 73 کیلوگرم نیز محمدامین دهقان از همدان موفق شد با شکست حریفان در جایگاه نخست قرار گیرد.

وی ابراز داشت: در وزن منهای 81 کیلوگرم امیر حسین ابراهیمی از بهار بالاتر از رقبای خود توانست اول شود، در وزن منهای 90 کیلوگرم امیرمحمد بهمنی از بهار برتر شد و در وزن مثبت 90 کیلوگرم یوسف حسنی از بهار در سکوی نخست ایستاد.

سرپرست هیئت جودوی همدان در ادامه با اشاره به اینکه جودو در بین نوجوانان و جوانان در سطح در سال‌های اخیر جایگاه خوبی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: استقبال سنین پایه از رشته جودو در سطح استان باعث شده تا مدارس تابستانی این رشته پرشورتر از قبل برگزار شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعیین تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این هیئت، خاطرنشان کرد: با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان و موافقت فدراسیون جودو، انتخاب رئیس هیئت در 20 شهریور برگزار خواهد شد که اعضای مجمع از بین دو کاندیدای حاضر یک نفر را برای تصدی این سمت انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول