اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

حمایت از شهردار اردبیل را ارزش قائل شدن به خادمان صادق می‌دانم

عضو شورای شهر اردبیل در دوره چهارم گفت: حمایت از صدیف بدری شهردار اردبیل را برای حضور در دور جدید مسئولیت، حمایت و پشتیبانی از مدیران جوان، لایق و متعهدی می‌دانم که صادقانه در این سنگر ایفای نقش می‌کنند.

حمایت از شهردار اردبیل را ارزش قائل شدن به خادمان صادق می‌دانم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اصلانیان عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما به عملکرد شهردار اردبیل و زحمات و خدماتی که در سال‌های اخیر بدری متحمل شده است، واقف و مطلع هستیم و یقین داریم که بدری با تجربه‌ای که در سال‌های اخیر کسب کرده،‌ می‌تواند شهردار موفقی در ادامه مسیر خدمت‌رسانی باشد.

وی تصریح کرد: هر چند شورا محل نظر و شور و مشورت برای انتخاب بهترین‌هاست، اما به نظر می‌رسد اکثریت اعضا با ابقای شهردار در سمت شهرداری اردبیل موافق باشند، چرا که کارنامه شهردار اردبیل کارنامه زرین و درخشانی است و بعید می‌دانم که اجماعی در تداوم مسئولیت او و انتخاب بدری به عنوان شهردار در دور چهارم وجود داشته باشد.

اصلانیان در ادامه خاطرنشان کرد: بنده معتقدم در انتخاب شهردار جدید نباید فضا را به سمت و سوی نگاه‌ها و برخی تنش‌های احتمالی کشاند، بلکه در فضای آرام‌تر می‌توان با بررسی کارنامه شهردار فعلی و کاندیداهایی که احتمالاً مطرح می‌شوند با شور و مشورت به یک جمع‌بندی نهایی رسید.

این عضو با سابقه شورای شهر اضافه کرد: شورایی که نتیجه جلسات آن بررسی مشکلات مردم باشد شورای پرخاصیت و اثربخشی است که همیشه مورد تکریم و بزرگداشت جامعه و تک تک افراد است.

وی بیان کرد: در شورای شهر اردبیل اکثر اعضا با تجربه و دانشی که از آن برخوردار هستند، هم تصمیم‌ساز و هم تصمیم‌گیر هستند و هنگام مراجعه مردم به آنها نیز بیشتر نقش رفع‌کننده مشکلات و نارسایی‌هایی دارند که احتمالاً هموطنانمان با آن روبه‌رو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل در دوره چهارم با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه در فضایی کم تنش و همراه با مودت و مهربانی‌ها یادآور شد:‌ شوراها باید محل اعتماد و اتکای مردم باشند چرا که مردم با رأی خود به اعضای شورا اعتماد کردند و اگر این اعتماد خدشه‌دار شود خیانتی بزرگ به مردم رخ می‌دهد.

اصلانیان اظهار امیدواری کرد تصمیم برای حل مشکلات مردم خارج از اراده و تصمیم شورا نباشد، چرا که به نظر می‌رسد امروزه برآورده نشدن برخی از انتظارات مردم به این دلیل است که این نحوه تعامل تعریف مشخصی ندارد، به طوریکه اگر حل مشکلات و گره‌های توسعه عمران شهری طولانی و یا غیرممکن می‌شود به دلیل آن است که اراده‌هایی وجود دارد که گاه سعی می‌کنند خارج از قاعده و ضابطه برای این مجموعه تصمیم‌گیری کنند.

عضو پارلمان محلی اردبیل ادامه داد: شورا محل گره‌گشایی مشکلات مردم و خدمت به خلق است و محل کیسه‌دوزی برای خود و اطرافیان نیست.

وی گفت: بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی در شوراها بسیار ضروری است و در استفاده از ابزار نظارتی شورا عملکرد موفقی وجود دارد که امیدواریم در دور جدید فعالیت شورای شهر نیز بتوانیم تعامل و ارتباطمان را با دستگاه‌های مختلف مستحکم‌تر کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر سوم اردبیل افزود: بنده به دلیل تجربه‌ای که در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری دارم بسیار علاقمند هستم که در دور چهارم در قالب این کمیسیون و همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان و متولیان بتوانیم گره‌های کور ترافیکی را در اردبیل برطرف کنیم.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول