اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

دانشگاه‎ها پشتوانه‌های تاثیرگذار در تشکیلات ورزش هستند

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: دانشکده‌های تربیت‌بدنی با کادر علمی متخصص و مجرب، دانشجویان علاقه‌مند به حضور در عرصه‌های ورزشی و امکانات سخت‎افزاری مطلوب می‌تواند یکی از پشتوانه‌های بسیار تاثیرگذار در تشکیلات ورزش باشد.

دانشگاه‎ها پشتوانه‌های تاثیرگذار در تشکیلات ورزش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری پیش ‌از‌ ظهر امروز در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ورزش‌‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء اظهار داشت: رؤسای هیئت‌های ورزشی از مدیران با اخلاص و بی‌ادعایی هستند که با وجود داشتن مشغله‌های اداری و شخصی، عاشقانه و عالمانه به جامعه ورزشی استان خدمت‎رسانی می‌کنند.

وی به پای‌بندی دولت و مردم بر سر اصول اعتقادی و اهداف نظام اسلامی در مقابل استعمارگران اشاره کرد و افزود: در سال گذشته و همچنین امسال با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه دولت‌های غربی و آمریکا بسیاری از بخش‌های دولتی دچار مشکل اعتباری شدند که تشکیلات ورزش نیز از این موضوع بی‌نصیب نماند و دچار تنگنای مالی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه رؤسای هیئت‌های ورزشی کارمندان حقوق‌بگیر ما نیستند، تصریح کرد: آن دسته از رؤسای هیئت‌های ورزشی که از توانمندی‌های لازم برخوردار بودند، توانستند با ایجاد تعامل و رایزنی‌های سازنده در جذب اعتبار از طریق بخش خصوصی و دولتی، تقویم ورزشی فدراسیون مربوطه را اجرایی کنند و هزینه‌های مالی هیئت را به بهترین‌ وجه مدیریت کنند.

قدیری وجود موانع و مشکلات در انجام کارهای بزرگ و تاثیرگذار را طبیعی دانست و ادامه داد: هر جا همتی جانانه و تلاشی آگاهانه صورت می‌پذیرد، منتقدانی سبز می‌شوند بنابراین باید دید این انتقاد از زبان کیست، به چه منظور و در چه شرایطی مطرح می‌شود.

دانشگاه‌ها به یاری تشکیلات ورزش آیند

وی به ظرفیت و پتانسیل دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دانشکده‌های تربیت‌بدنی با کادر علمی متخصص و مجرب، دانشجویان علاقه‎مند به حضور در عرصه‌های ورزشی و امکانات سخت‎افزاری مطلوب می‌تواند یکی از پشتوانه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در تشکیلات ورزش باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اذعان داشت: مدیران و دست‌ا‌ندرکاران جامعه ورزشی از همکاران دانشگاهی انتظار دارند با تشکیل اتاق فکر، موانع و مشکلات پیش‌روی ورزش را بررسی کرده و برنامه‌های مدونی را برای رشد کمی و کیفی ورزش ارائه دهند.

قدیری با بیان‌ اینکه با وجود داشتن مشکل اعتباری، طی دو سال گذشته ورزش خراسان جنوبی از نظر کمی و کیفی ارتقای قابل قبولی داشته ‌است، یادآور شد: بیش از 35 نفر از ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف به عضویت تیم ملی درآمده‌اند و در مسابقات بین‌المللی برای کشور و استان افتخارآفرینی کرده و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده‌اند.

وی به ساخت سالن‌های ورزشی در اقصی‌ نقاط خراسان جنوبی اشاره و خاطر نشان کرد:‌ در هفته گرامیداشت دولت نود و پنجمین پروژه ورزشی استان به بهره‌برداری رسید و سرانه ورزشی استان از مرز سه متر مربع گذشت که این رقم ویژه استان‌های برخوردار است.

انتهای پیام/69014/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول