اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم خبر داد

برگزاری دومین دوره انتخاب کتاب سال قشم

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از فراخوان نویسندگان برای حضور در دومین دوره انتخاب کتاب سال قشم خبر داد.

برگزاری دومین دوره انتخاب کتاب سال قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام علی ملانوری از فراخوان نویسندگان برای حضور در دومین دوره انتخاب کتاب سال قشم خبر داد و با بیان این مطلب گفت: فراخوان دومین دوره کتاب سال قشم از یک ماه گذشته با درج در سایت اداره ارشاد قشم آغاز شده و نویسندگان این شهرستان می‌توانند آثار خود در زمینه‌های مختلف شامل پژوهش‌های تاریخی، شعر، هنر، رمان و کودک و نوجوان را به دبیرخانه هفته کتاب قشم ارسال کنند.

وی افزود: امسال بخش ویژه‌ای نیز تحت عنوان خلیج فارس به بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب کتاب سال قشم افزوده شده که در این بخش علاوه بر نویسندگان ساکن قشم، آثار دیگر نویسندگان از سراسر کشور نیز با محوریت خلیج فارس در این جشنواره فرهنگی و در هفته کتاب پذیرفته می‌شود.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بیان داشت: دومین دوره کتاب سال قشم امسال نیز همانند سال گذشته به عنوان یکی از برنامه‌های هفته کتاب در آبان ماه سال جاری برگزار و به نفرات برتر جوایز و لوح تقدیر اهدا می‌شود. 

به گفته وی، سال گذشته خانم فاطمه دژگانی و علی بهرام شاهی با دو کتاب هم نام اما جداگانه با عنوان تاریخ قشم موفق به کسب عنوان برترین‌ها در بخش پژوهش‌های تاریخی نخستین دوره انتخاب کتاب سال قشم شدند.

ملانوری گفت: صدیقه اسلامی نیز سال گذشته با ارائه کتاب مجموعه شعر خود تحت عنوان "یک پنج‌شنبه، یک پیاده‌رو" عنوان برتر بخش شعر دوره اول انتخاب کتاب سال قشم را از آن خود کرد.

وی همچنین از ابراهیم محمدنژاد با ارائه یک عکس از قشم، غلام عباس عبدی با اثری به نام شناگر و ایرج اعتمادی به عنوان نفرات برتر بخش‌های هنری، کودک و نوجوان و رمان نخستین دوره انتخاب کتاب سال قشم نام برد.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بار دیگر تصریح کرد: برای دومین دوره انتخاب کتاب قشم و در بخش‌های پژوهش‌های تاریخی، شعر، کودک و نوجوان، هنر و رمان تنها آثار مولفان قشمی پذیرفته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری هفته کتاب در 24 آبان ماه سال جاری از همه علاقمندان به شرکت در دومین دوره انتخاب کتاب قشم خواست با آثار برتر در این جشنوراه فرهنگی شرکت کنند.

دومین دوره انتخاب کتاب سال در قشم همزمان با هفته کتاب 24 آبان ماه به همت مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2310/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول