اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان صورت می‌گیرد

برگزاری دوره آموزشی مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی

مدیر ارزیابی معاونت آموزش جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: دوره آموزشی مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی توسط جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مظفر پیش از ظهر امروز طی نشستی اظهار داشت: کار ثبت‌نام این دوره آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آغاز کلاس‌ها از اواخر مهرماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره به مدت 296 ساعت آموزش خواهند دید که 60 ساعت آن عملی (کارورزی) است.

مدیر ارزیابی معاونت آموزش جهاددانشگاهی هرمزگان با بیان اینکه کل زمان برگزاری این دوره چهار ماه خواهد بود، اضافه کرد: در انتهای این دوره آزمون جامع بصورت سراسری، زیر نظر سازمان میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.

مظفر ادامه داد: شرط حضور در این کلاس‌ها داشتن حداقل مدرک کارشناسی است و گواهی این دوره‌ها نیز از سوی سازمان میراث فرهنگی کل کشور صادر خواهد شد.این دوره‌ها محدودیتی ندارد و خانم‌ها و آقایان می‌توانند در آنها حضور داشته باشند.

مدیر ارزیابی معاونت آموزش جهاد دانشگاهی هرمزگان همچنین بیان داشت: کسانی که دارای مدرک کارشناسی مدیریت جهانگردی و جغرافیا نیز باشند، می‌توانند بصورت غیرحضوری در دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

مظفر با اشاره به اساتید این دوره، بیان داشت: تمامی اساتید این دوره مورد تأیید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بومی استان هرمزگان هستند.

وی در ادامه نیز با اشاره به مزایای این دوره، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در دوره پس از قبولی در آزمون جامع و کسب مدرک پایان دوره می‌توانند در آژانس‌های هواپیمایی به عنوان مدیر فنی مشغول به کار شوند و تورهای گردشگری را برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.

مدیر ارزیابی معاونت آموزش جهاددانشگاهی هرمزگان در انتها نیز با بیان اینکه این دوره برای چهارمین سال متوالی است که توسط این نهاد علمی-آموزشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: نخستین دوره آموزشی مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی در سال 89 توسط جهاد برگزار شد که به دلیل توانایی بالا، برگزاری این دوره‌ها برای چندمین بار به جهاد سپرده شد.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول