اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

پایگاه مقاومت محمد رسول‌الله (ص) شهرستان جم افتتاح شد

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، پایگاه مقاومت محمد رسول‌الله (ص) شهرستان جم افتتاح شد.

پایگاه مقاومت محمد رسول‌الله (ص) شهرستان جم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، پیش از ظهر امروز در آخرین روز از هفته دولت حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله «ص» دهستان کوری حیاتی با حضور فرماندار، مسئولین ارشد و روسای ادارات شهرستان جم افتتاح شد.

معاون فرماندار جم در مراسم افتتاحیه این پایگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و همچنین یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر گفت: افتتاح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاها و شهرها از برکات این انقلاب و شهداست.

حسین مصلحی‌پور افزود: باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده و با هوشیاری و استعانت از خداوند متعال و پیوند زدن با راه و مسیر شهدا و با همت جوانان باید نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و مطمئن باشید که پیروزی نصیب ما خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم نیز اظهار داشت: خداوند را شاکریم که فرصتی ایجاد شد تا بتوانم در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم و با افتتاح این پایگاه وحدت و انسجام نیروهای بسیجی چند پایگاه بهتر از گذشته خواهد شد.

عبدالرضا ریزی افزود: بی شک برنامه‌ها و اهداف عالیه سازمان با همت و پشتکار بسیجیان بیشتر از گذشته نمایان خواهد شد.

در این آیین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم، برادر پاسدار علی شفیعی را به‌عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) کوری حیاتی معرفی و از خداوند بزرگ برای ایشان توفیق خدمتگزاری به مردم را طلب کرد.

در این مراسم از سوی سپاه حضرت عباس «ع» از علی مصلحی‌پور شهروند دهستان کوری حیاتی به دلیل اهداء زمین برای احداث حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) تقدیر و لوح سپاسی به ایشان اهداء شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول