اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر کرمانشاه مطرح کرد

تصویب آئین‌نامه داخلی برای نظارت بر عملکرد اعضای شورا

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: درصدد تصویب آئین‌نامه داخلی برای نظارت بر عملکرد اعضای شورا هستیم تا اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه بر عملکرد یکدیگر نظارت کنند.

تصویب آئین‌نامه داخلی برای نظارت بر عملکرد اعضای شورا

خسرو زرافشانی امروز با حضور در خبرگزاری فارس استان کرمانشاه اظهار داشت: با شناختی که از شورای شهر، جامعه شهری، نیروهای توانمند شهرداری و شهردار دارم، گمان می‌کنم وضعیت نابسامان شهر کرمانشاه با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری مسئولان تغییر می‌کند.

زرافشانی با بیان اینکه معضلات شهری را بررسی کرده‌ام، خاطر نشان کرد: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه عزم خود را جزم کرده‌اند تا تحولات خوبی در کرمانشاه ایجاد شود.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: شورای شهر برخلاف دور گذشته نباید شورای شهرداری باشد و باید در راستای رفع مشکلات شهری پیش برود.

*از وجود صاحب‌نظران در جلسات شورای شهر استفاده می‌کنیم

وی با تاکید بر تعامل با همه مسئولان برای بهبود شرایط، تصریح کرد: از تمام نخبگان و جوانان تقاضا داریم با ارائه راه‌کارها و پیشنهادات خود به اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در راستای ارائه خدمت بهتر کمک کنند.

زرافشانی با بیان اینکه از وجود صاحب‌نظران در جلسات شورای شهر استفاده می‌کنیم، افزود: اجازه نخواهیم داد پروژه‌ای نیمه‌کاره بماند و ساخت‌وسازهای غیرقانونی انجام شود.

*ممکن است برای ریاست شورای شهر اقدام کنم

وی از تشکیل یک تیم متشکل از اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: با نتیجه‌گیری این اعضاء ممکن است برای ریاست شورا اقدام کنم.

زرافشانی از برنامه‌ریزی اعضای شورای شهر برای انجام کارهای ماندگار خبر داد و ابراز داشت: درصدد تصویب آئین‌نامه داخلی برای نظارت بر عملکرد اعضای شورا هستیم تا اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه بر عملکرد یکدیگر نظارت کنند.

*اعضای شورای شهر نباید انتصاب افراد را به شهردار تحمیل کنند

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه دخالت اعضای شورای شهر در عزل و نصب‌های شهرداری را موجب عدم پیشرفت امور دانست و تاکید کرد: نباید انتصاب افراد در شهرداری را به شهردار تحمیل کرد، بلکه باید اجازه داد نیروهای توانمند کارها را به‌دست بگیرند و شورای شهر خروجی و نتیجه کار شهرداری را کنترل کند.

زرافشانی با اشاره به مشکلات شهرک‌های اطراف کرمانشاه، خاطر نشان کرد: وضعیت ورودی و خروجی‌های شهر کرمانشاه باید ساماندهی شود.

*محتاج رسانه‌ها هستیم

وی با تاکید بر اینکه دانستن حق مردم است، ابراز داشت: رسانه‌ها باید در جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه حضور داشته باشند و ما محتاج رسانه‌ها هستیم تا عملکرد شورا را انعکاس دهند و البته خبرنگاران باید در راستای حل مشکلات به ما کمک کنند نه اینکه اختلاف‌نظرهای احتمالی اعضای شورا که امری طبیعی است را بزرگ و فضا را متشنج کنند.

*شهرداری کرمانشاه نیاز به تغییر دارد

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر ایجاد تغییرات در شهرداری کرمانشاه، وضعیت آسفالت و نظافت شهری را نامناسب توصیف کرد.

زرافشانی وجود متکدیان در کرمانشاه را موضوع ناپسندی دانست و بر ساماندهی متکدیان با کمک فرماندار و مسئولان مربوطه تاکید کرد.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه به ساماندهی مراکز ترک اعتیاد متفرق در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: دست‌فروش‌ها باید ساماندهی شوند.

وی کمبود پارکینگ طبقاتی را یکی دیگر از مشکلات شهر کرمانشاه عنوان کرد و گفت: از این به بعد ساخت و سازها مطابق با قانون انجام خواهد پذیرفت.

زرافشانی اعلام کرد: تله‌کابین کرمانشاه تبدیل به یک مسئله مجهول شده که باید پی‌گیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی ایجاد فضای تفریحی ورزشی در جنوب شهر کرمانشاه و در فضای کوهستانی انتهای زیباشهر را از اقداماتی عنوان کرد که اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با جدیت دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول