اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه:

تغییر شهردار چاره‌ساز نیست/رسانه‌ها جایگاه ویژه خواهند داشت

عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: برای حل مشکلات شهری کرمانشاه جابجایی شهردار چاره‌ساز نیست، بلکه باید برنامه‌ها تغییر و شورا بر اجرای صحیح برنامه‌ها نظارت کند.

تغییر شهردار چاره‌ساز نیست/رسانه‌ها جایگاه ویژه خواهند داشت

جواد جعفری امروز با حضور در خبرگزاری فارس استان کرمانشاه بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه دارای انگیزه خدمت کردن هستند و این موضوع وجه مشترک همه اعضاست.

جعفری با تاکید بر استفاده از تجارب تمام اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، عنوان کرد: اعضای شورا دارای تخصص‌های مختلفی هستند، اما باز هم نیاز به استفاده از نظر مشاوران داریم که این مشاوران باید از بین افراد با تجربه و جوان‌های تحصیل‌کرده انتخاب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: به ریاست شورای اسلامی شهر کرمانشاه فکر نکرده‌ام و نظر خاصی در این‌باره ندارم.

وی با اشاره به اینکه ریاست شورا نباید محل اختلاف شود، خاطر نشان کرد: ممکن است در روزهای باقی‌مانده تحولاتی انجام شود و اعضا به نتیجه نهایی برسند.

جعفری نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی را بسیار بااهمیت توصیف کرد و ابراز داشت: بسیاری از مشکلات از طریق اطلاع‌رسانی حل می‌شود.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها در شورای چهارم جایگاه ویژه خواهند داشت و برای خبرنگاران جایگاه خاصی در نظر خواهیم گرفت و سخن‌گوی شورای شهر باید پاسخ‌گو باشد.

این کارشناس ارتباطات با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات شهری کرمانشاه عوض‌ کردن شهردار چاره‌ساز نیست، افزود: باید برنامه‌ها تغییر کند و شورا به‌جای بردن شهرداری به حاشیه، بر اجرای صحیح برنامه‌ها نظارت کند.

وی از توافق اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای همکاری با شهرداری خبر داد و اظهار داشت: مشکلات موجود در شهرداری باید حل و فصل شود.

جعفری فراهم کردن زیرساخت‌های لازم را راه‌کار اصلی حل مشکلات شهری در کرمانشاه دانست و بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به مشکلات ترافیک، بافت فرسوده، مباحث گردش‌گری و زیباسازی، تصریح کرد: ورزش جوانان و اوقات فراغت بانوان را باید با برنامه‌ریزی مناسب مورد توجه قرار داد و در این راستا باید تغییراتی صورت بگیرد.

وی تعامل با مردم و مسئولان و پرهیز از رفتن به حاشیه‌ها را موجب فراهم آمدن فرصت مناسب برای انجام امور دانست و گفت: مظروف ما برای همه کارها، فعالیت‌های فرهنگی است و بسیاری از مشکلات با پرداختن به مباحث فرهنگی حل می‌شود.

جعفری خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولان باید به اعضای شورای شهر کمک کنند تا اقدامات خوبی در شهر کرمانشاه انجام بگیرد.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول