اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه:

تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین(ع) کرمانشاه مشکل طراحی دارد

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین(ع) شهر کرمانشاه مشکل طراحی دارد و شورای شهر کرمانشاه به هیچ وجه در مشکل پیش‌آمده در این تقاطع مقصر نیست.

تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین(ع) کرمانشاه مشکل طراحی دارد

 سید احسان احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین(ع) شهر کرمانشاه مشکل طراحی دارد و شورای اسلامی شهر بر اساس شرح وظایفی که قانون برایش طراحی کرده، هیچ حق دخالتی در امورات اجرایی ندارد و در کارهای خدماتی و اجرایی ماهیت نظارتی دارد.

وی اظهار داشت: طرح تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین(ع) توسط گروه مشاور و پیمان‌کار طراحی و اجرا شده، اما امروز مشکلات ترافیکی مختلفی ایجاد کرده و باید افرادی که در امر طراحی و اجرا نقش داشته‌اند، پاسخ بگویند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه اگر هر فردی مستنداتی مبنی بر دخالت شورا دارد، ارائه کند، افزود: مسئولان مربوطه باید با هم‌فکری برای رفع مشکل اقدام کنند و این تجربه‌ای برای انجام صحیح کارها در آینده باشد.

به گفته احسانی، پولی که هزینه می‌شود از بیت‌المال است و شهرداری باید از مشاوران مجرب کمک بگیرد و شورای اسلامی شهر کرمانشاه به هیچ وجه در مشکل پیش‌آمده در تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین(ع) مقصر نیست.

وی ادامه داد: تقاطع غیر هم‌سطح ده‌مجنون نیاز به کار پژوهشی و مطالعاتی دقیق دارد و این موضوع از هم‌اکنون باید جدی گرفته شود و شورای اسلامی شهر باید کمیسیون ترافیک تشکیل داده تا مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه بررسی شود.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول