اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دوگنبدان مطرح کرد

گلایه‌مندی شورای شهر دوگنبدان از برخی استخدام‌های مسئله‌دار استانی

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان همیشه از روند جذب و استخدام غیر قانونی، بدون رعایت ضوابط و در نظر گرفتن اولویت جذب نیروی بومی گلایه‌مند هستند.

گلایه‌مندی شورای شهر دوگنبدان از برخی استخدام‌های مسئله‌دار استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ولی‌الله دلاویز ظهر امروز در آخرین جلسه شورای دور سوم شهر دوگنبدان با گرامیداشت هفته دولت به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و بیان این‌که امیدواریم مسئولان در شعار و عمل یاد و اهداف شهدا را در نظر داشته باشند، اظهار کرد: از تمامی ادارات و دستگاه‌های که در طول دوران خدمت شورای سوم در حیطه قانون نهایت همکاری را با شورا داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد نظام و مسئولان افزود: انتظاری که از رسانه‌ها داریم، این است که حداقل خدماتی که شورای سوم تاکنون انجام داده به مردم گزارش دهند تا مظلومیت شورای سوم بیشتر از این نمود پیدا نکند.

دلاویز زیرگذر گچساران را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 75 درصد عملات اجرایی زیرگذر انجام گرفته و کارهای اصلی این پروژه رو به اتمام است که کاهش حجم ترافیک یکی از مهم‌ترین اهداف تعریف شده این پروژه هم‌اکنون به نتیجه رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان بیکاری را یکی از بزرگترین معضلات کنونی گچساران دانست و یادآور شد: بیکاری یکی از مشکلات عدیده و بزرگ گچساران بوده که شورا در زمینه برطرف کردن این معضل تلاش‌های زیادی داشت اما این موضوع تا اندازه‌ای در حیطه اختیارات شوا بود.

دلاویز با انتقاد از روند برخی استخدامی‌ها در گچساران که وی آن را ناعادلانه خواند، بیان کرد: یکی از دیگر معضلات گچساران جذب نیرو توسط استان بدون در نظر گرفتن مصالح و وضعیت بیکاری این شهرستان است.

وی تأکید کرد: به عنوان مثال اخیرا چند نفر از استان در شهرداری دوگنبدان جذب شده‌اند و این اتفاق در حالی رخ داده است که وضعیت بیکاری در گچساران بیداد می‌کند.

دلاویز با تأکید بر این‌که اعضای شورای شهر دوگنبدان همیشه از این وضعیت گلایه داشتند، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان همیشه از روند جذب و استخدام غیر قانونی، بدون رعایت ضوابط و در نظر گرفتن اولویت جذب نیروی بومی گله‌مند بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ضمن اظهار امیدواری از تلاش شورای جدید شهر دوگنبدان در راستای پیگیری روند ناعادلانه برخی استخدامی‌ها در گچساران گفت: اگر نرخ بیکاری در کشور بالاتر از 20 درصد باشد این نرخ در گچساران از مرز 40 درصد نیز گذشته است.

دلاویز گچساران را یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور در حوزه اقتصاد کشور دانست و متذکر شد: متأسفانه گچساران با وجود داشتن منابع استراتژیک زیر زمینی به خاطر برخی بی‌مهری‌ها و عدم توازن و توزیع ناعادلانه ثروت همچنان محروم مانده است.

وی بیکاری را منشاء بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی از جمله سرقت و ناامنی دانست و گفت: امروز در حالی که تغییرات جدیدی در سطح مدیریت کشور، دولت، شوراها همچنین انتظارات مردم ایجاد شده است؛ امیدواریم با وجود شورای جدید دوگنبدان، شاهد تحول چشمگیری در حوزه شهری، خدماتی و عمرانی این شهر باشیم.

انتهای پیام/82001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول