اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

استخدامی‌های استانداری آذربایجان غربی در مرحله گزینش است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: استخدامی‌های استانداری آذربایجان غربی در مرحله گزینش است.

استخدامی‌های استانداری آذربایجان غربی در مرحله گزینش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات ساختمان استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: آزمون استخدامی سال 92 استانداری آذربایجان غربی انجام شده و در حال حاضر در مرحله گزینش است.

طالبی با بیان اینکه خروجی‌ ادارات در برنامه چهارم توسعه بیش از 16 هزار نفر بود، ادامه داد: با توجه به اینکه در برنامه چهارم توسعه به ازای خروج دو نفر از ادارات به دلیل بازنشستگی، یک نفر جذب می‌شد مقرر شد نیروهای جوان و تازه نفس جذب کنیم.

وی یادآور شد: کل ورودی ادارات در برنامه چهارم توسعه 6 هزار نفر بیشتر نبوده و 3 هزار نفر از برنامه توسعه چهارم وجود داشت.

طالبی افزود: استاندار آذربایجان غربی تاکید داشتند نیروی انسانی دستگاه‌ها تامین شود تا شکافی در انجام وظایف محوله صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین اعتبار نیز مجوز لازمه اخذ شده و این مجوز قبل از سال 90 و قضیه مهرآفرین صورت گرفته، ادامه داد: استخدامی استانداری آذربایجان غربی جزو طرح مهرآفرین نبوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بر این اساس انتشار آگهی استخدام و آزمون استخدامی لازم انجام شد و بعد از مرحله گزینش افراد قبول شده به کارگیری می‌شوند.

وی افزود: سعی بر این است قبل از مهر ماه این افراد به کارگیری شوند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در زمینه طرح مهرآفرین، ابراز داشت: 4 هزار و 500 نفر نیز در زمینه طرح مهرآفرین وجود داشت ولی آزمون استخدامی آذربایجان غربی از طرح مهرآفرین نیست.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول