اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد

انتخاب اسماعیل سلیمانی به‌عنوان سرپرست شهرداری آبپخش

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از انتخاب اسماعیل سلیمانی به‌ عنوان سرپرست شهرداری آبپخش خبر داد

انتخاب اسماعیل سلیمانی به‌عنوان سرپرست شهرداری آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی شامگاه سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شورای چهارم آبپخش امروز پس از برگزاری مراسم تحلیف در فرمانداری دشتستان به‌صورت رسمی فعالیت‌ شورایی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر آبپخش انتخاب هیئت‌رئیسه و تعیین وضعیت شهرداری آبپخش از برنامه‌هایی است که طبق قوانین مدون شوراهای اسلامی اقدام به تصمیم‌گیری درباره آن کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: به‌منظور پذیرش مسئولیت ریاست شورای شهر آبپخش بنده و فرخ عباسی نام‌نویسی کردیم که با کسب سه رای بنده موفق به خدمت‌گذاری به مردم شریف آبپخش در کسوت رئیس شورای شهر شدم.

رضایی بیان داشت: حسین عباسی که از جوانان توانمند و چهره‌های علمی و تاثیرگذار شهرستان است با کسب سه رای به‌عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش فعالیت خود را شروع کرد.

وی با اشاره به نقش تعیین‌کننده شورای شهرستان در تصمیم‌گیری در ارتباط با مسائل کلان در حوزه‌های شهری و روستایی، اضافه کرد: با توجه به سوابق مدیریت موفق و کارآمد حسن فریبرزی در عرصه مدیریت شهری در شهرهای دشتستان و فعالیت‌های مدیریتی در شهرداری مرکز استان، وی با کسب اکثریت آرا نماینده شورای آبپخش در شورای شهرستان شد.

این مسئول اذعان داشت: تلاش برای محرومیت‌زدایی از چهره شهر اولویت اساسی است که شورای چهارم آبپخش برای تحقق آن از تمامی توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: در سال‌های گذشته تلاش‌های فراوانی برای توسعه و آبادانی آبپخش صورت گرفته، ولی با این وجود شاهد وجود محرومیت‌هایی در مناطق مختلف این شهر هستیم که درخور شان مردم بزرگوار آبپخش نیست و باید برای رفع آن تلاش کنیم.

رضایی ابراز داشت: تمامی اعضای شورای اسلامی باید برای توسعه زیرساخت‌های شهری در تلاش باشند و از اعضای شورای اسلامی آبپخش انتظار داریم با کنار گذاشتن دیدگاه‌های حزبی و سیاسی صرفا در راستای توسعه شهر تلاش کنند.

وی افزود: طبق قانون و به‌منظور تسریع در روند توسعه شهر آبپخش امروز با تشکیل جلسه‌ای در ارتباط با وضعیت شهرداری آبپخش تصمیم‌گیری کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش یادآور شد: با نظر مساعد اکثریت اعضای شورای اسلامی آبپخش و حکم رئیس شورای شهر اسماعیل سلیمانی که از کارمندان شهرداری آبپخش است به‌عنوان سرپرست شهرداری آبپخش فعالیت خود را شروع کرده است.

رضایی در پایان بیان داشت: نباید یک لحظه از فرصت ارزشمندی که برای خدمت به مردم در اختیار داریم را هدر دهیم و از این رو شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش پس از آغاز به کار رسمی با جدیت بیش از پیش به پیگیری امور محوله پرداخته است.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول