اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

ویترین شهر گرگان محل تجمیع زباله شده است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از روند نامطلوب نظافت شهری در منطقه ناهارخوران انتقاد کرد و گفت: ویترین شهر گرگان محل تجمیع زباله شده که باید نسبت به این پدیده ناخوشایند اقدام جدی صورت پذیرد.

ویترین شهر گرگان محل تجمیع زباله شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصطفی سبطی شامگاه شنبه در آخرین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: مسئولیت ناهارخوران به عهده شهرداری است که متاسفانه زباله‎های ساختمانی در باباطاهر و محل سازمان آب، بسیار زیاد شده و هیچ‎کس در این زمینه موضوع را پیگیری نمی‎کند.

وی با بیان اینکه ریختن زباله در برخی نقاط شهر چهره نازیبایی به شهر بخشیده، تصریح کرد: شهرداری گرگان لازم است در این زمینه با جدیت ورود کند.

کار کارشناسی در کمیته نامگذاری محلات تقریباً انجام شده است

این عضو شورا با اشاره به کمیته نامگذاری محلات شهر گرگان بیان داشت: کمیته نامگذاری زحمات زیادی کشیده و کار کارشناسی در این حوزه تقریباً انجام شده که انتظار است در این دوره به مرحله اجرا برسد.

سبطی خاطرنشان کرد: اگر مواردی به کمیته نامگذاری وارد است و حتی نیاز به اصلاح داشته باشد این موارد جزئی است که می‎تواند در این دوره عملیاتی و نقایص آن برطرف شود.

شهرداری بر اساس مصوبات شورا عمل کند/ قانون ملاک عمل قرار بگیرد

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه عمر دوره سوم رو به اتمام است، گفت: شهرداری باید سعی کند بر اساس مصوبات شورا نه خارج از مصوبات عمل کند.

فائزه عبداللهی متذکر شد: شهردار 25 درصد در شورا صاحب اختیار است و همواره باید این نکته را مدنظر قرار دهد که با افراد مختلف بر اساس ویژگی‎های خاص رفتار نکند بلکه قانون ملاک عمل قرار بگیرد.

درخواست 6 میلیون تومانی شهردار برای پاداش و تجلیل از 5 کارمندان

شهردار گرگان نیز در آخرین جلسه شورای سوم و در پایان خدمت طولانی‎مدت خود در این دوره با ارائه پیشنهادی از شورائیان خواست تا اعتباری بالغ بر شش میلیون تومان برای پاداش حداکثر پنج نفر از کارمندان شهرداری در اختیار بگیرد تا از فعالان این حوزه تجلیل شود.

ابراهیم کریمی اذعان داشت: مبلغ مذکور به ازای هر کارمند فعال در شهرداری یک میلیون و 200 هزار تومان به پاس تقدیر آنها لحاظ و این اعتبار از محل ماده 17 پرداخت شود.

انتهای پیا/83001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول