اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین جلسه علنی شورای شهر گرگان روی داد؛

تلفیق نطق پیش از دستور عضو شورا با آهنگ خداحافظی/ از طبع شعر و شاعری تا واکاوی معنای یک اسم

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در آخرین نطق پیش از دستور خود آهنگ خداحافظی ساز کرد و گفت: قبل از برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی دو هزار پیامک مبنی بر عدم موفقیتم دریافت کرده بودم.

تلفیق نطق پیش از دستور عضو شورا با آهنگ خداحافظی/ از طبع شعر و شاعری تا واکاوی معنای یک اسم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حبیب‎الله قلیش‎لی شامگاه شنبه در آخرین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: حب جاه و مقام دو سویه مختلف دارد که جلوه مادی و معنوی را شامل می‎شود اما پذیرفتن مسئولیت در شورا فقط حب معنوی دارد.

وی با بیان اینکه دنیا در حوزه اقتدار حضرت باری‌تعالی است، خاطرنشان کرد: تقدیر هر یک از ما با مقدراتی که خداوند درنظر گرفته برابری نمی‎کند لذا باید همواره تسلیم امر خدا باشیم، وظیفه‎ای که باید انجام دهیم تدبیر است لذا هر کسی باید در حد استطاعت خود تدبیر کند.

مقدرات‎مان برای کارهای بزرگ رقم خورده است

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خطاب به اعضایی که موفق به دریافت رای اعتماد از سوی مردم برای کرسی‎های چهارم شورا نشدند، اظهار کرد: شاید برای کسانی که رای نیاوردند خدا مقدر کرده که کارهای بزرگی به دست‎شان رقم بخورد.

قلیش‎لی سال‎های فعالیتش در سومین دوره شورای شهر گرگان را مفید خواند و افزود: شش سال پرارزش را در کنار خانواده شورای اسلامی شهر گرگان پشت‎سر گذاشتم و در این مدت درس‎های اخلاقی زیادی آموختم گرچه خیلی مسائل را قربانی کردم تا آرامش در شورا حفظ شود.

وی یکی از افتخارات بزرگ سومین دوره شورای شهر گرگان را وجود کریمی به عنوان شهردار این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: در این دوره شاهد بودیم که جابه‌جایی شهردار اتفاق نیفتاد و مسئولیت این سکان همچنان با اقتدار در اختیار کریمی قرار داشت.

از طبع شعر و شاعری تا تشریح و واکاوی معنای یک اسم

قلیش‎لی برای خانواده چهارمین دوره شورای شهر گرگان آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: انتظار است تا 13 عضو شورای جدید همانند یک خانواده خوب و ارزشمند در کنار یکدیگر از عهده بار مسئولیتی که قبول کردند به خوبی برآیند.

طبع شعر و شاعری این عضو شورای اسلامی شهر گرگان از ابتدا تا انتهای جلسه گل کرده بود و جالب اینکه تا تشریح و واکاوی معنای یک اسم هم کشیده شد و پایان این نطق پیش از دستور با این سخن از قلیش‎لی که نگذارید در عالم پیری وارد لودگی شوم به پایان رسید.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول