اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان خبر داد:

تصویب نقشه محله‎بندی گرگان/ احیای نام باغ پلنگ در یکی از معابر گرگان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از اجرای نقشه محله‎بندی گرگان خبر داد و گفت: 94 محله گرگان در این نقشه بر اساس شاخصه‎هایی چون جمعیت، وسعت، تاریخ، فرهنگ و مسائل اجتماعی تقسیم شده است.

تصویب نقشه محله‎بندی گرگان/ احیای نام باغ پلنگ در یکی از معابر گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی شامگاه شنبه در آخرین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: نقشه‎بندی محلات گرگان بر اساس بررسی گروه‎های کارشناسی رقم خورد و این موضوع همزمان با طرح جامع گرگان مطرح و اکنون به تصویب اعضای شورا رسید.

وی با بیان اینکه محله‎بندی شهرستان گرگان یک کار بنیادی و موثر در برنامه‎ریزی و برقراری عدالت اجتماعی است، تصریح کرد: این رویکرد یکی از عواملی است که در افق 1404 شهرداری گرگان نیز وجود دارد که انتظار است شهردار و شورای جدید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

معابر گرگان با نام شهدا نامگذاری می‎شوند/ تصویب 1700 مصوبه در کمیته نام‌گذاری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: با تقسیم محلات گرگان می‎توان انتخابات را در 94 محله مختلف برگزار کرد و نقش موثر مردم را در اداره امور مشخص کرد.

چراغعلی در خصوص نام‌گذاری محلات گرگان بیان داشت: براساس آخرین جلسه شورای نام‌گذاری که سوم شهریورماه انجام شد مصوبات مهمی به تصویب رسید که از جمله می‎توان به نام‌گذاری معابر جدید با اولویت نام شهدا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کمیته فنی شورای نام‌گذاری در دوره سوم 200 جلسه تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: در این کمیته یک‎هزار و 700 مصوبه گذرانده شد که اکثر مصوبات به تصویب اعضای شورا رسید و از این تعداد فقط هشت مورد برای کارشناسی مجدد برگشت خورد.

نسبت به احیای نام شهدا در منطقه اقدام خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در برخی محلات شهر نام شهدا از قلم افتاده که مورد شناسایی قرار گرفته است، اذعان کرد: در محلاتی که نام شهدا مورد غفلت واقع شده نسبت به احیای نام شهدا در آن منطقه اقدام خواهد شد.

چراغعلی در خصوص احیای نام باغ پلنگ که نام یکی از معابر قدیمی شهر گرگان است، اظهار داشت: باغ پلنگ نام تاریخی این مکان بوده که احیای این نام به تصویب شورا رسید.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول