اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لامرد

اعضای هیئت رئیسه شورای چهارم مشخص شدند

اعضای هئیت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لامرد مشخص شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای چهارم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عصر امروز در جلسه‌ای با حضور عباس رحمانی، معاون فرمانداری این شهرستان و اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لامرد هئیت رئیسه این شورا انتخابات شدند.

در این جلسه و پس از ساعت‌ها بحث و تبادل نظر میان اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در چهارمین دوره، اعضای هیئت رئیسه این شورا انتخاب شدند.

در کاندیدای تصدی ریاست شورای اسلامی شهر لامرد محمد رحیمی و هادی قائدی که هر دو از جامعه مهندیسن لامرد هستند، محمد رحیمی با کسب چهار رای از هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر لامرد به عنوان ریاست شورای اسلامی برای چهارمین دوره انتخاب شد.

همچنین در ادامه انتخابات هئیت رئیسه ابوالحسن کشاورز به عنوان نایب رئیس، هادی قائدی خزانه‌دار و محمد دهقان، محمد جمالی، حسین آزاد و حسین صفایی نیز به عنوان منشی انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در نخستین گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: در اسرع وقت شهردار لامرد انتخاب خواهد شد.

محمد رحیمی افزود: هدف تمام اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در چهارمین دوره، ساختن شهری آباد است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در مورد انتخاب سرپرست شهرداری لامرد گفت: حکم شورای اسلامی در دوره سوم و انتخاب حمید علی پور به عنوان سرپرست شهرداری امروز توسط شورای اسلامی شهر ابقا شد و وی همچنان مشغول فعالیت خواهد بود.

رحیمی در زمینه انتخاب سخنگوی شورای شهر لامرد نیز ادامه داد: برابر نظر و اعتقاد اعضای شواری اسلامی و برخی کارشناسان فرمانداری شهرستان لامرد به احتمال بسیار رئیس شورای شهر سخنگوی این شورا می‌شود.

به گزارش فارس، محمد رحیمی دارای کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و برای نخستین بار به عنوان منتخب مردم شهر لامرد وارد ساختمان سرخ شورای این شهر شده است.

انتهای پیام/2448/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول