اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین خبر داد

اعطای 200 میلیون تومان تسهیلات خودکفایی به مددجویان

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین گفت: در یک سال اخیر بیش از 200 میلیون تومان تسهیلات خودکفایی برای به استقلال مالی رسیدن مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

اعطای 200 میلیون تومان تسهیلات خودکفایی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز قاسم‌نژاد عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه اشتغال خانگی مددجویان کمیته امداد در نمین اظهار داشت: طی مرداد ماه سال‌جاری نزدیک به دو میلیارد و 537 میلیون ریال در قالب تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند توسط کمیته‌ امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی با اعلام این خبر افزود: تسهیلات پرداختی در اختیار 36 نفر از متقاضیان قرار گرفته است.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه 21 مورد تسهیلات خوداشتغالی از محل منابع بانکی برای مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: بالغ بر یک میلیارد و 807 میلیون ریال از محل منابع بانکی برای اجرای این طرح‌های خوداشتغالی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین خاطر نشان کرد: همچنین بالغ بر 730 میلیون ریال بابت 15 مورد تسهیلات مشاغل خانگی به خانواده‌های تحت پوشش و افراد نیازمند پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در طول این مدت توسط ناظران فنی و کارشناسان 230 مورد از طرح‌های خودکفایی و اشتغالزایی این نهاد بازدید به عمل آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد نمین بیان کرد: تسهیلات پرداختی از طریق بانک‌های عامل و منابع امدادی به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند قرار گرفته و در روند اجرای طرح‌های اشتغال، مجریان طرح خودکفایی کمیته امداد از طرح‌های مذکور بازدید کرده و راهنمایی‌های لازم را برای خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

قاسم‌نژاد یادآور شد: طی مرداد ماه سال‌جاری بالغ بر 746 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت پوشش و افراد نیازمند غیر مددجوی این شهرستان پرداخت شده است.

وی با اعلام این خبر ادامه داد: این تسهیلات پرداختی در اختیار 76 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند غیر تحت پوشش قرار گرفته است.

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه تعداد 56 نفر از افراد نیازمند غیر مددجو از تسهیلات کارگشایی بهره‌مند شده‌اند، گفت: بالغ بر 558 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی برای آنان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان نمین با بیان اینکه بالغ بر 188 میلیون ریال وام کارگشایی در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان نمین قرار گرفته است، افزود: این تسهیلات جهت رفع مشکلات 20 نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

این مسئول اظهار داشت: تسهیلات پرداختی از منابع کمیته امداد به صورت کاملاً قرض‌الحسنه برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند شهرستان نمین پرداخت شده است.

قاسم‌نژاد در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه‌ محرومیت‌زدایی تصریح کرد: از مهم‌ترین خدماتی که جهت رفع مشکلات مددجویان و افراد بی‌بضاعت صورت می‌گیرد، پرداخت تسهیلات کارگشایی می‌باشد تا نیازهای اساسی آنان را رفع کرده و موجب دلگرمی آنها شود.

وی گره‌گشایی از کار محرومان و نیازمندان را کاری شایسته و معنوی بیان کرد و اذعان داشت: خداوند متعال همواره انسان‌ها را به دستگیری از نیازمندان و محرومان سفارش کرده که امیدواریم با این رهنمون‌ها بتوانیم به رستگاری کامل دست یابیم.

انتهای پیام/62006/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول