اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزانه صورت می‌گیرد

تخلیه نخاله توسط 700 خودرو در همدان/ فقط 2 درصد تخلف در تخلیه داریم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: روزانه 700 خودرو در سایت رباط همدان نسبت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی اقدام می‌کنند که فقط دو درصد تخلف در تخلیه نخاله مشاهده شده است.

تخلیه نخاله توسط 700 خودرو در همدان/ فقط 2 درصد تخلف در تخلیه داریم

بابک مهدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تخلیه نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی آنها را انجام می‌دهیم اظهار داشت: در جاده ملایر 10 الی 15 کارخانه سنگ‌بری وجود دارد که ضایعات سنگ خود را در کنار جاده تخلیه و رها می‌کنند.  

وی با بیان اینکه کارخانه شیشه همدان، نخاله‌های خود را در حریم جاده تخلیه می‌کند، گفت: از آن جا که صنایع مستقر در خارج از شهر زیرمجموعه شهرداری نیستند و سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی ساماندهی تخلیه نخاله کارخانجات صنعتی است، باید فکری به حال این قضیه کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با اشاره به اینکه در برخی از روستاها مانند حیدره، قاسم‌‌آباد و چشین اقدام به ساخت و ساز می شود، ابراز داشت: چون جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی این روستاها متولی خاصی ندارد در کنار شهر تخلیه و رها شدند. 

وی اضافه کرد: مدیریت نخاله‌های ساختمانی داخل شهر توسط شهرداری بوده به طوری که در سایت تپه رباط تخلیه می‌شوند.

مهدی‌آزاد اذعان کرد: روزانه 700 خودرو نخاله در سایت رباط تخلیه می‌‌شود که فقط دو درصد تخلف در تخلیه نخاله مشاهده شده است.روزانه 14 خودرو و ماهانه 450 خودرو از تخلیه نخاله در سایت زباله خودداری کرده و تخلف می‌کنند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان بیان داشت: برخی افراد هم نخاله‌های ساختمانی را در اراضی بایر و ورودی و خروجی‌های شهر تخلیه می‌کنند.

وی به گشت‌های نظارتی مدیریت پسماند شهرداری همدان اشاره کرد و یادآور شد: ساختمان‌های در حال احداث موظف به پاکسازی محوطه ساخت و ساز از نخاله هستند.

مهدی‌آزاد به گشت‌های نظارتی مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: چندین گروه به صورت دائم در مسیرهای مختلف اقدام به گشت‌زنی می‌کنند.در مسیر جاده حیدره یک گروه ثابت و در سطح شهر نیز سه گروه برای نظارت بیشتر فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در پایان ابراز داشت: کارگروه مدیریت پسماند نخاله‌های ساختمانی شهر همدان به زودی با ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری سازمان حفاظت محیط زیست استان تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/89019/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول