اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس

مصری: عوض شدن استاندار کرمانشاه شایعه است / همه باید برای پیشرفت کرمانشاه متحد شویم

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و نمایندگان مردم در خانه ملت اجازه نمی‌دهند فرد یا گروه خاصی اجازه استان را برای رسیدن به منافع خود در دست بگیرند و استاندار کرمانشاه فرد توانمندی است.

مصری: عوض شدن استاندار کرمانشاه شایعه است / همه باید برای پیشرفت کرمانشاه متحد شویم

عبدالرضا مصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استانداران مختلفی طی سال‌های گذشته در استان کرمانشاه کار کرده‌اند و همه بد بدرقه شده‌اند.

مصری با اشاره به اینکه مشکل استانداران نیستند، تاکید کرد: شخصیت‌سازی در این‌جا اتفاق نمی‌افتد و قدر نخبه‌های خود را نمی‌دانیم که این موضوع باید ریشه‌یابی شود.

وی بیان داشت: نخبه‌ها را ممتاز نمی‌کنیم تا ارائه شوند و غریبه‌ها در ابتدا بسیار بزرگ تلقی می‌شوند و پس از مدتی نقدها شروع می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود شخصیت‌های بزرگ در استان کرمانشاه، افزود: اساتید دانشگاهی زمانی بروز پیدا کردند که از کرمانشاه رفتند، در حالی‌ که در کرمانشاه به آن‌ها اهمیت داده نشد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی فرهنگ صفر یا صدی را فرهنگی غلط عنوان کرد و اصلاح این نوع نگرش را مورد تاکید قرار داد.

مصری با اشاره به اینکه منافع شخصی برای عده‌ای بر منافع عمومی ارجحیت دارد، اعلام کرد: در این موقعیت استاندار بومی در کرمانشاه موفق‌تر خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فقط اشکالات را ببینیم هر فردی که استاندار باشد، تخریب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خواسته‌های عمومی باید اجرا شود نه خواسته‌های خصوصی، ادامه داد: استاندار نمی‌تواند خواسته‌های همه افراد را برطرف کند و اکنون باید همه برای پیشرفت کرمانشاه متحد شویم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر مشکلات را در خودمان پیدا نکنیم، از مدیران موفق استفاده نمی‌کنیم.

*منتقدان توانایی خود را در اختیار مدیر ارشد استان کرمانشاه بگذارند

مصری با اشاره به بومی بودن استاندار کرمانشاه، وی را فردی بااخلاق عنوان کرد و از منتقدان خواست توانایی خود را در اختیار مدیر ارشد استان کرمانشاه بگذارند.

وی با تاکید بر حقیقت نداشتن آن‌ چه در الفاظ برخی از افراد می‌چرخد، گفت: هر فردی که پیشنهاد سازنده‌ای دارد، می‌تواند مطرح کند.

به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مردم و نمایندگان مردم در خانه ملت اجازه نمی‌دهند فرد یا گروه خاصی اجازه استان را برای رسیدن به منافع خود در دست بگیرند.

وی تاکید کرد: دولت برای تغییر استانداران با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تعامل دارد و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با هم‌دلی و اتحاد در راستای دفاع از حق مردم جدی است.

وی با اشاره به اینکه اجازه باندبازی به افراد داده نمی‌شود، بیان داشت: نباید انگیزه را از مدیران گرفت و تصمیم عجولانه کار درستی نیست و بر اساس توجه به توانمندی‌ها، استاندار کرمانشاه می‌تواند اقدامات خوبی در این استان انجام دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: توانایی استاندار کرمانشاه را خوب ارزیابی می‌کنم و باید شرایط نامناسب بودجه را هم در نظر بگیریم.

مصری تصریح کرد: یک نفر خود را نماینده آقای روحانی معرفی کرده بود که برای بررسی موضوعات مختلف به کرمانشاه آمده است که همین فرد از نماینده‌ای تقاضا کرده بود تا نامه و درخواستش را به‌دست رئیس جمهور برساند و ادعایش دروغی بیش نبوده است.

انتهای پیام/2700/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول