اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون کرمانشاه خبر داد

میزبانی کرمانشاه در مسابقات بزرگسالان بدمینتون کشور

دبیر هیئت بدمینتون استان کرمانشاه گفت: مسابقات بزرگسالان قهرمانی بدمینتون که از معتبرترین مسابقات کشوری است امسال به میزبانی کرمانشاه با حضور 27 استان برگزار خواهد شد.

میزبانی کرمانشاه در مسابقات بزرگسالان بدمینتون کشور

حسام میهن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: این مسابقات که از معتبرترین مسابقات کشوری است امسال به میزبانی کرمانشاه با شرکت حدود 27 استان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت بدمینتون استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی استانی، گفت: این مسابقات به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، در رده سنی نوجوانان ساعت 8 صبح روز جمعه در سالن اشرفی اصفهانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

میهن‌نژاد اظهار داشت: در تابستان امسال 6 تایم کلاس بدمینتون ویژه خردسالان برگزار شده و تاکنون خردسالان بسیاری به منظور شرکت در مدرسه بدمینتون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مقام سوم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون را به دست آورده‌ایم، ادامه داد: به دلیل مشکلات مالی، در صورت حمایت چند شرکت خصوصی که گفت‌وگوهایی با آن‌ها انجام گرفته، خواهیم توانست در مسابقات لیگ برتر که در مهرماه امسال برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

انتهای پیام/2700/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول