به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شاپور قلیچخانی بعد از ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه «سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان»، «دهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم گرمایش و سرمایشی» و «هشتمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشینآلات» نمایشگاهها را یکی از ابزار بازاریابی و شناسایی بازار دانست.
وی افزود: در نمایشگاهها تولیدکننده و مصرفکننده به هم نزدیکتر میشوند و برای آنها جایگاهی تعیین میشود که میتوانند تولیدات خود را عرضه کنند.
رئیس انجمن انبوهسازان، ساختمان و مسکن همدان ادامه داد: این ابزار مهم در همدان به عنوان پل ارتباطی مطمئنی بین تولیدکننده و مصرفکننده است که به وسیله آن میتوان بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار کرد تا بتوانیم عمر مقاومت ساختمان را افزایش داد و به وسیله آن تورم را کنترل و کیفیت را بالا ببریم.
وی گفت: با تورم رکودی که در کشور به وجود آمده، کار دولت جدید سختتر شده و باید به دولت فرصت داد تا با سیاستهای مالی و پولی خود در درازمدت، این قضیه را حل کند.
قلیچخانی مهندسین و پیمانکاران خواستار نهایت استفاده از این نمایشگاهها هستند تا بتوانند تجریبات خود را بالا ببرند.
وی ابراز داشت: نظام مهندسی در کنار مسئولان میتواند همانند سال قبل تا 90 درصد از مشکلات این حوزه را برطرف کند.
رئیس انحمن انبوهسازان، ساختمان و مسکن همدان در پایان افزود: در این دولت ویژه، تحصیل و تجربه به کنار هم آمدهاند تا با آرامش بتوانیم رکود و تورم را پشت سر بگذاریم.
انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001