اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز آموزش سعادت آباد اصفهان

نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان تا 30 شهریور ادامه دارد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: نمایشگاهی از آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان و اساتید اصفهانی تا پایان شهریور ماه در اصفهان دایر است.

نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان تا 30 شهریور ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازار داغ مسافرت‎های تابستانه رونق نمایشگاه‎های صنایع دستی هر شهر را زیاد کرده، اصفهان نیز از این امر مستثنی نیست، چرا که اصفهان مهد هنر است و از لحاظ صنایع دستی هنری در حدبالایی قرار دارد و حرف‎های زیادی نیز برای گفتن دارد.

اما در اصفهان اماکن و نمایشگاه‎های دائمی صنایع دستی و آثار هنرمندان اصفهانی در حد قابل قبولی نیست، به همین دلیل هر از گاهی نمایشگاه صنایع دستی در اقصا نقاط اصفهان دایر می‎شود که البته این امر یک ضعف برای شهر متمدن اصفهان محسوب می‎شود که باید از سوی مسئولان فرهنگی مرتفع شود.

البته اماکن مختلفی همچون میدان امام علی اصفهان به عنوان نمایشگاه دائم صنایع دستی در نظر گرفته شده است که البته هنوز در حد یک طرح مطرح شده و تا عملی شدن فاصله زیادی دارد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان متذکر شد: آثار متعددی از هنرجویان و استاید اصفهانی در قالب هنرهایی همچون معرق چوب، مینا کاری، گوهر تراشی، آیینه کاری، قلمزنی، نگارگری، گره چینی،سفال و سرامیک، فیروزه کوبی و فرش و گلیم و فرش در این نمایشگاه  به نمایش گذاشته شده است.

احمد ادیب در پایان اذعان داشت: این نمایشگاه جهت بازید علاقه‌مندان و گردشگران تا پایان شهریور و تعطیلات تابستانی مرکز در مرکز آموزش سعادت آباد  دایر است.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول