اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن آماتوری ستاره شناسی سپهر نوبا

دومین نمایشگاه تابستانه انجمن نجوم در سنندج برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه تابستانه انجمن نجوم به همت انجمن آماتوری ستاره شناسی سپهر نوبا در سنندج برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه تابستانه انجمن نجوم در سنندج برگزار می‌شود

دبیر انجمن آماتوری ستاره شناسی سپهر نوبا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دومین نمایشگاه تابستانه انجمن نجوم به همت این انجمن و با همکاری و مشارکت حوزه هنری کردستان، میراث فرهنگی و گردشگری و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به مدت 2 شب در خانه کرد سنندج برگزار می‌شود.

ماجد طهماسبی خاطرنشان کرد: انجمن ستاره‌شناسی سپهر نو به عنوان تنها انجمن فعال در زمینه نجوم آماتوری در راستای ارتقا سطح علمی استان با همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذکر شده در پنج شنبه و جمعه  هفته‌جاری اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

به گفته وی، این نمایشگاه در ایام  ذکر شده از ساعت 18 لغایت 23 در محل خانه کرد سنندج آماده بازدید علاقه‌مندان است.

دبیر انجمن آماتوری ستاره شناسی سپهر نوبا اظهار کرد: این نمایشگاه شامل سه بخش رصد و تئوری‌های لازم مربوط به نحوه رصد کردن، غرفه‌های آموزشی نجوم و پخش فیلم‌های نجومی است.

به گفته طهماسبی، بازدیدکنندگان در این نمایشگاه با تجهیزات آماتوری رصد از نزدیک آشنا می‌شوند و از طریق نمایش فیلم‌ها و توضیحات ارائه شده با ابزار و وسایل حرفه‌ای رصد آشنا و دنیای نجوم را بهتر درک می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل بسیار خوب ادارات کمک کننده در برپایی این نمایشگاه از علاقه‌مندان دعوت کرد با حضور خود در این نمایشگاه در راستای اهداف عالی نظام علمی در استان انجمن را یاری کنند.

دبیر انجمن آماتوری ستاره شناسی سپهر نوبا از فعالیت این انجمن از سال 86 تا کنون در این استان خبر داد و گفت: تلاش در راستای ارتقا سطح علمی و آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان به علوم نجومی از مهم‌ترین اهداف این انجمن است.

گفتنی است؛ نمایشگاه عکاسی انجمن نجوم در محل نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج با همکاری حوزه هنری استان کردستان برگزار شده بود که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان روبرو شد.

انتهای پیام/79001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول