اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالیت شوراهای اسلامی دوره چهارم شهرستان خلخال کلید خورد

در شهرستان خلخال فعالیت شوراهای اسلامی دوره چهارم کلید خورد.

فعالیت شوراهای اسلامی دوره چهارم شهرستان خلخال کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عصر امروز در شهرستان خلخال با پایان یافتن مهلت فعالیت شوراهای اسلامی دوره سوم، فعالیت شوراهای اسلامی دوره چهارم با برگزاری مراسم تحلیف و ادای سوگند در مقابل قرآن مجید کلید خورد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان خلخال مسئولیت را امانت شمرده و خواستار جدیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در خدمت به اهالی منطقه شد.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری افزود: شوراهای اسلامی جدید با نگرشی صحیح به بررسی نواقص و مشکلات شهر پرداخته و با راهکارهای مناسب در جهت خدمت بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) دوش به دوش پیامبر (ص) در توسعه و مدیریت اسلامی نقش داشتند، خواستار تعامل شورا و شهرداری در آبادانی هر چه بهتر منطقه شد.

رشتبری خطاب به منتخبان شوراها تصریح کرد: این بهترین فرصت برای خدمت به مردم و کسب رضای خداست و هر چه توان دارید در خدمت خلق خدا باشید.

در این مراسم امام جمعه شهر هشتجین در سخنان جداگانه‌ای خطرناک‌ترین منکر را تفرقه و اختلاف و بالاترین معروف را وحدت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: شورای اسلامی جدید که منتخب مردم و با رای اعتماد مردم بر سر کار آمده اختلاف در بین خود را به داخل مردم نکشانده و با وحدت رویه کار را به جلو ببرند

حجت‌الاسلام سید رسول رضوی‌نیا خاطر نشان کرد: اظهار نظر‌ها و قول‌های فراتر از اختیارات در دوره‌های قبلی موجب شده که مردم ناراحت شده و شوراها با این مدل حرکت‌ها موجبات بدبینی مردم به عملکرد مسئولان را فراهم نکنند.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امام جمعه کلور نیز با اشاره به تاکیدات ائمه اطهار در مورد مشورت و خدمت به مردم گفت: شوراها در کنار شهرداری و با تعامل مسئولان در خدمت به اهالی کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: منتخبان شوراهای سه شهر خلخال، هشتجین و کلور در پیشگاه خداوند و در مقابل قرآن کریم سوگند یاد کرده و مسئولیت شورای اسلامی در شهرها و بخش‌های تابعه را به عهده گرفتند.

انتهای پیام /62008/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول